2 هزار کیلوگرم پرتقال قاچاق درهمدان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک‌هزار و 965 کیلوگرم پرتقال مصری در شهرستان همدان کشف شد.
کد خبر: ۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 09 June 2015

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف یک‌هزار و 965 کیلوگرم پرتقال مصری در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، رضا زارعی اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ضمن تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه بیامان با قاچاقچیان کالا و ارز در موقعیت ایستگاه بازرسی "شهید زارعی" و در حین کنترل خودروهای عبوری از شهرهای مرزی غرب کشور به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی افزود: این خودرو توسط ماموران پلیس متوقف شد و پس از بررسی آن مشخص شد حامل پرتقال خارجی بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی مقدار 131 کارتن که حاوی یک‌هزار و 965 کیلو گرم پرتقال مصری قاچاق بود کشف شد.

وی گفت: خودرو و راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شدند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد که در مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی است.

زارعی افزود: ماموران پلیس به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا نیز که از پاوه به سمت تهران در حال حرکت بود مشکوک شدند که پس از متوقف کردن آن و بازرسی از خودرو متوجه وجود جاسازی در قسمت صندوق عقب آن شدند.

وی اظهار داشت: پس از بازرسی از خودرو توقیفی تعداد 153 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه گرانقیمت با ارزش تقریبی یک میلیارد و 200میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در خاتمه گفت: متهم دستگیر و به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انتقال داده شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده که در حال رسیدگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار