حاکمیت دینی بزرگترین دستاوردانقلاب اسلامی

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) حاکمیت دینی در کشور را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 12 February 2015

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) حاکمیت دینی در کشور را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده  در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع راهپیمایان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب امام بعد از سال‌ها دوری و رنج و تحمل سختی‌ها به آغوش ملت بازگشت، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب رژیم ستمشاهی و دنیای استکبار به خاک ذلت نشست.

وی بیان کرد: امروز بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، هر روز بر شادابی و صلابت ملت ایران افزوده می‌شود و شاگردان امام خمینی(ره) امروز در جای جای کشور مشغول خدمت‌‍رسانی به مردم هستند.

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت برای ملت ایران است، گفت: به فرموده امام(ره) ملت ایران از مردم حجاز در صدر اسلام بالاتر هستند.

وی حاکمیت دینی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رهبری این نهضت، مردم‌سالاری دینی، استقلال و آزادی از دیگر دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی بوده است.

علیزاده ملت ایران را ملتی شایسته و غرورآفرین خواند و تصریح کرد: اگر تحولاتی در کشور در طول انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، حاصل فداکاری‌ها و حضور پرشور ملت در همه صحنه‌ها بوده است.

وی افزود: ملت ایران به پای همه اعتقادات، اهداف و ارزش‌های انقلاب ایستاده و به دنیای استکبار و دشمنان داخلی و خارجی پیام می‌دهد که ما هنوز ایستاده و پایدار هستیم.

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) با اشاره به فتنه 88 گفت: این فتنه با پشتیبانی دشمن به راه افتاد و ملت ایران با خلق حماسه 9 دی در دفاع از ولایت و رهبری این فتنه را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

وی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمن گفت: امروز دشمنان نظام از راه‌های مختلف از جمله فضای مجازی نظام را مورد هجوم قرار داده، اما با همه این امکانات به خاطر وفاداری، ایمان و اعتقادات ملت ایران شکست خورده‌اند.

علیزاده با بیان اینکه امروز ملت ایران حرف‌های زیادی در دنیا برای گفتن دارد، افزود: امروز سایر کشورهای جهان از ملت ایران الگویی الهام‌بخش گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: امروز سایر کشورهای اسلامی با الهام از آرمان‌های امام و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل ظلم ایستاده و سرنوشت خود را رقم زده‌اند.

وی گفت: کشورهای اسلامی از فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت ملت ایران الگو گرفتند که جهانی شدن انقلاب ما یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این نظام مقدس است.

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا گفت: بیش از 60 میلیون نسخه از این نامه در فضای مجازی منتشر شده که این امر نشان از جهانی شدن انقلاب دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه با وحدت و همدلی باید مشکلات کشور را حل کنیم تصریح کرد: بزرگترین افتخار برای مسئولان خدمت به مردم است.

علیزاده ابراز داشت: برخی مشکلات و مفاسد اقتصادی در جامعه به خاطر سوء مدیریت‌ها و برخی نیز به خاطر مشکلات زیربنایی است که این مشکلات نباید مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مفاسد، رفع مشکلات اقتصادی مردم و برخورد با کسانی که می‌خواهند فضای فرهنگی جامعه را به مخاطره بیندازند، از مطالبات به حق ملت ایران از مسئولان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار