معرفی برترین‌های هفته هشتم رقابت‌های پرش

به گفته سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان برترین‌های هفته هشتم رقابت‌های پرش معرفی شدند.
کد خبر: ۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 18 May 2015

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان از معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب در همدان خبر داد.

به گزارش فارس ، عباس محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات سوارکاری اظهار کرد: هفته هشتم رقابت‌های پرش با اسب استان با حضور سوارکاران پنج باشگاه در هفت رده سنی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در هفت رده اسب مبتدی، سوار مبتدی، رده نونهالان، نوجوانان، مالکین غیر‌حرفه‌ای و بزرگسالان با حضور سوارکاران باشگاه‌های اکباتان، آذرخش، صدرا، شبدیز و ابن‌سینا برگزار شد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: در رده اسب مبتدی و سوار مبتدی 22 سوارکار، رده E تعداد 9 سوارکار، نونهالان 5 سوارکار، نوجوانان 8 سوارکار، مالکین غیر‌‌حرفه‌ای 7 و بزرگسالان 12 نفر با یکدیگر رقابت کردند.

محمدی با اشاره به برترین‌های رده نونهالان گفت: آیدین حمیدی‌پسند با اسب سزار از باشگاه اکباتان در جایگاه نخست ایستاد و کیانا احمدی با اسب سارینا از باشگاه اکباتان و امیر‌صدرا بختیاری با اسب سزار از باشگاه صدرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: محمد‌مهدی شعبانی با اسب کارمن از باشگاه اکباتان اول شد، امیر‌رضا افلاکیان با اسب مروارید از باشگاه ابن‌سینا در رده دوم قرار گرفت و با اسب دیگرش جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این مسئول افزود: در بخش مالکین غیر‌حرفه‌ای سهند بی‌بی‌گل با اسب کوجاک از باشگاه ابن‌سینا در جایگاه نخست ایستاد، محسن حدادیان با اسب برند از باشگاه آذرخش دوم شد و عباس آریان با اسب کولاک از باشگاه اکباتان به مقام سوم رسید.

وی با معرفی برترین‌های رده بزرگسالان تصریح کرد: رضا بخشی با اسب خرم از باشگاه اکباتان بر سکوی نخست ایستاد، مهدی حمزه‌ای با اسب بیگ‌بوی عنوان دوم را کسب کرد و رضا بخشی با اسب دیگرش سزار از باشگاه اکباتان در همین رده سنی سوم شد.

محمدی ادامه داد: در پایان رقابت‌ها و در بخش اسب و سواران مبتدی نیز سوارکاران طبق قوانین ملی رده‌بندی شدند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ای میان هلال احمر و هیئت سوارکاری، تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه در صورت نیاز هلال احمر استان در مواقع ضروری و بحرانی از سوارکاران همدانی به‌منظور امدادرسانی استفاده شود.

وی یادآور شد: مطابق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان مسابقات این هیئت به‌صورت هفتگی با حضور سوارکاران استان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار