استانداردسازی در اولویت تولید کننده باشد

فرماندار تفت گفت: استانداردسازي بيش از آن كه به نفع مصرف كننده باشد به نفع توليد كننده است.
کد خبر: ۳۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 05 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين نشست كه در محل فرمانداري تفت برگزار شد به ارائه ترسيم روشني از روند توسعه شهرستان تفت پرداخت و گفت: محورهاي گردشگري، كشاورزي، آموزش عالي و خدمات پزشكي از مهم ترين محورهاي توسعه شهرستان تفت مدنظر و توجه قرار دارد.
فرماندار تفت با اشاره به اهميت صيانت از اقليم مطلوب و محيط زيست شهرستان به عنوان يكي از مهم ترين سرمايه هاي خدادادي اين خطه از ميهن اسلامي اظهار داشت: در اين رابطه، مديريت شهرستان، حمايت از توسعه صنايع  BT و صنايع پاك را در دستور كار خود قرار داده و اقدامات خوبي در اين خصوص در حال انجام است.
وي با بيان اين كه توسعه پرورش دام و طيور و ماكيان از ديگر برنامه هاي شهرستان به ويژه در نواحي روستايي است ادامه داد: لكه هاي مشخصي را در مناطق روستايي شهرستان براي پرورش طيوري مانند شترمرغ تعريف شده است كه مي تواند به توسعه برنامه ريزي شده پرورش دا و طيور در شهرستان كمك خواهد كرد.
زارع  با بيان اين كه امسال تا پايان امسال، 25 واحد صنعتي با رعايت استانداردهاي لازم در حوزه هاي مختلف به ويژه محيط زيست در شهرستان تفت به بهره برداري خواهد رسيد ادامه داد: خوشبختانه با تامين زيرساختهاي لازم در شهرك صنعتي 2 تفت شاهد افزايش استقبال براي سرمايه گذاري سرمايه گذاران در اين شهرك صنعتي هستيم.
فرماندار تفت با تقدير از خدمات استاندارد اظهار داشت: رويكرد جديد مديريتي در استاندارد استان ارزشمند و شايسته تقدير است چرا كه اين روند، اطمينان بخشي لازم را براي استفاده از محصولات مختلف براي مصرف كنندگان فراهم مي آورد.
زارع با بيان اين كه استانداردسازي بيش از آن كه به نفع مصرف كننده باشد به نفع توليد كننده است خاطرنشان كرد: استاندارد سازي به نظم و انضباط و كاهش هزينه هاي توليد كمك مي كند و اعتماد مصرف كنندگان را به محصولات توليدي افزايش مي دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار