عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان مطرح کرد

سودتعاونی‌مرزنشین‌کردستان‌درجیب‌غیربومی

عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان گفت: در حال حاضر چند نفری تاجر از استاهای تهران، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌ها کارت بازرگانی مرزنشینان کردستانی را در اختیار دارند و با استفاده از این کارت بازرگانی کار صادرات انجام داده و حتی یارانه‌های اختصاص داده شده را نیز استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 05 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: متاسفانه کارت بازرگانی تعدادی اعضای تعاونی‌های مرزنشین کردستان در دست تجار غیربومی است و این افراد از این فرصت‌ها سوء استفاده کرده و به دنبال جمع‌آوری پول هستند.

وی که اصرار داشت اسمی از او برده نشود، گفت: در حال حاضر چند نفری تاجر از استاهای تهران، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌ها کارت بازرگانی مرزنشینان کردستانی را در اختیار دارند و با استفاده از این کارت بازرگانی کار صادرات انجام داده و حتی یارانه‌های اختصاص داده شده را نیز استفاده می‌کنند.

این عضو تعاونی مرزنشین کردستان ضمن انتقاد از این رویه تصریح کرد: تاکنون چندین بار این موضوع از طریق فرمانداری‌ها، تعاون و حتی دیگر مسئولان پیگیری شده و هر بار وعده می‌دهند که آن را دنبال می‌کنند ولی متاسفانه سال‌هاست که ما با این مشکل مواجه هستیم و سود اصلی این کار به جیب افراد دیگری خارج از مرزهای کردستان می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار