در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی مطرح شد؛

انحراف از نرخ مصوب سرویس های مدارس در سال تحصیلی جدید

تابناک: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک با بیان اینکه شرکت های خصوصی با گرفتن مجوز از تاکسیرانی به بحث سرویس مدارس ورود پیدا کرده اند گفت: نرخ مصوب سرویس های مدارس با ورود شکرت های خصوصی قطعا رعایت نمی شود.
کد خبر: ۲۸۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 31 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید رحیم محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی با اشاره به موضوع سرویس مدارس اظهار داشت: در سال تحصیلی 94_95 در سطح شهر اراک 67 دستگاه مینی بوس، 549 دستگاه تاکسی، 382 دستگاه سواری، 23 دستگاه اتوبوس و 144 دستگاه ون در خدمت مدارس بودند.

وی تاکید کرد: اگر قرار به حذف تاکسی ها از سرویس مدارس باشد این 549 تاکسی باید جایگزین داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک با اشاره به اینکه شرکت های خصوصی که از تاکسیرانی مجوز می گیرند می توانند به موضوع سرویس ها وارد شوند خاطر نشان کرد:  مشکلی که وجود دارد این است که دریافت معرفی نامه به آموزش و پرورش با پرداخت هزینه همراه است که این امر سال گذشته نارضایتی راننده  را در پی داشته است.

محمدی در رابطه با نرخ مصوب امسال تصریح کرد: با حضور این شرکت های خصوصی و بحث های قرارداد قطعا مدارس انحراف دارند و نمی توانند این نرخ ها را رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک افزود: امسال کمیته ای تشکیل شد در رابطه با موضوع سرویس مدارس و تعدادی از مدارس را به بخش خصوصی و این شرکت ها واگذار کردیم و از حیث تعداد سرنشین هر خودرو هم کنترل شود.

محمدی خاطر نشان کرد: پیشنهادی برای صدور دفترچه ای برای رانندگان سرویس مدارس داشتیم که در این دفترچه تخلفات آن ها ثبت شود و با متخلفین قانونی برخورد شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در رابطه با صلاحیت راننده ها ادامه داد: ما از رانندگان یکسری مستندات می خواهیم مانند گواهینامه، معاینه فنی خودرو، بیمه نامه شخص ثالث و معرفی نامه ای که از مراجع ذیصلاح مثل سازمان تاکسیرانی گرفته اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار