لزوم حضور مؤثر زنان در مبارزه با جنگ نرم

سرپرست استانداری مرکزی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی زنان هویت اسلامی خود را در جامعه پیدا کردند.
کد خبر: ۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶ 04 February 2015

شکرالله حسن بیگی، سرپرست استانداری مرکزی در همایش زنان، استحکام خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، گفت: زنان در دوران از قبل انقلاب اسلامی آن طور که باید در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور نداشتند و اگر حضور داشتند بر مبنای ارزش های رژیم طاغوت برنامه ریزی شده بود.

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی زنان هویت اسلامی خود را کشف و در سنگرهای مختلف انقلاب حضور پیدا کردند و اقدامات موثری را انجام داده اند.

سرپرست استانداری مرکزی افزود: البته در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی زنان پشتبانی ای خوبی را از همسران خود داشتند و در تظاهرات ها هم شرکت داشته اند.

حسن بیگی اضافه کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی زنان با صرفه جویی هایی که در خانه داشتند توانستند همسران خود را در مسیر انقلاب همیاری کنند.وی یادآور شد: نقش زنان در پیروزی انقلاب به نحوی بود که حضرت امام(ره) در آن زمان فرمودند که اگر حمایت و پشتیبانی زنان نبود پیروزی به این زودی حاصل نمی شد.

سرپرست استانداری مرکزی ادامه داد: در آن زمان زنان با علم خود به نحو مطلوبی از ارزش های انقلاب دفاع کردند و امروز هم باید در مقابل توطئه های دشمنان که شکل آن تغییر کرده است ایستادگی کنند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه مسائلی که امروز دامن خانواده ها را گرفته پیچیده تر شده است، بیان کرد: اگر در این راستا مراقبت های لازم از سوی خانواده ها صورت نگیرد در آینده دچار مشکل می شویم.

وی به کاهش سن اعتیاد در بین افراد جامعه نیز اشاره کرد و افزود: لازم است در این خصوص خانواده ها توجه لازم را داشته باشند تا خانواده ها درگیر این مسائل نشوند.

سرپرست استانداری مرکزی بیان کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات بیش از دو هزار شبکه ماهواره راه اندازی کرده است که باید در این خصوص خانواده ها مراقب باشند تا از این طریق آسیب نبینند.

حسن بیگی ادامه داد: لازم است برای رسیدن به اهداف مورد نظر سبک زندگی را بر اساس معیارهای اسلامی قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار