پیش‌ ثبت‌نام سفر عتبات عالیات در گیلان / اعزام زائران از 13 شهریورماه

کد خبر: ۲۶۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 26 July 2016
تابناک / دور جدید پیش‌ ثبت‌نام اینترنتی سفرهای عتبات عالیات برای عرفه، تاسوعا و عاشورا از امروز در گیلان آغاز شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان صبح امروز در جریان آغاز دور جدید پیش‌ ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات گفت: از امروز پیش ثبت‌نام عرفه، تاسوعا و عاشورا توسط سازمان حج و زیارت آغاز شده است.

حسن فعال با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات از 13 شهریورماه تا 15 آبان‌ماه امسال اعزام می‌شوند، افزود: گروه‌های عتبات عالیات مربوط به بازه زمانی تاریخ مذکور «ایام عرفه، محرم و دهه اول ماه صفر» اعزام می‌شوند.

وی ثبت‌نام متقاضیان را اینترنتی دانست و تصریح کرد: متقاضیان تشرف قبل از ثبت‌نام در کاروان‌ها باید در سامانه عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir نام‌نویسی کرده و کد رهگیری بگیرند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام از صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت 16 روز جمعه 15 مردادماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: 17 مردادماه جاری بین متقاضیان قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی اعلام نتیجه قرعه‌کشی مذکور را در 18 مردادماه جاری عنوان کرد و گفت: متقاضیان برای اطلاع از نتیجه قرعه‌کشی می‌توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

فعال، اولویت تشرف به سفرهای عتبات عالیات را براساس قرعه‌‌کشی ذکر کرد و یادآور شد: افراد مازاد بر ظرفیت حذف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل چهار ماه از تاریخ اعزام ضروری است، گفت: فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند ضمن اینکه تنها افراد پذیرفته شده در قرعه‌کشی دارای اولویت اعزام هستند و به هیچ عنوان انتقال یا جایگزینی انجام نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار