مدیر آموزش و پرورش تکاب خبر داد :

رنگ آمیزی 6 باب از مدارس تکاب در قالب طرح هجرت 3

مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت: در قالب اردوهای 10 روزه هجرت، 6 باب از مدارس شهری و روستایی شهرستان مورد مرمت ، بهسازی و زیباسازی قرار می گیرند.
کد خبر: ۲۵۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 10 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی)، یحیی علی پناه در جلسه هماهنگی طرح هجرت 3 نسبت به توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و تربیتی در کنار فعالیت های جهادی دانش آموزان تاکید نمود.

مدیر آموزش و پرورش تکاب ضمن تاکید بر مرمت ، بهسازی و زیباسازی 6 باب از مدارس شهرستان در قالب طرح هجرت 3 در تابستان امسال گفت : از اصلی ترین اهداف این طرح می توان به " تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان " اشاره نمود.

وی با اشاره به همکاری مستقیم نیروی مقاومت بسیج مطابق سنوات گذشته در اجرای هر چه بهتر این طرح ، افزود : با شناسایی ، هدایت و بکارگیری قابلیت ها ، توانمندی ها و تجربیات و تخصص دانش آموزان با ایجاد انگیزه در مشارکت آنها در حفظ و نگهداری فضاهای گروهی می توان ضمن آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی به تربیت نسلی مسئولیت پذیر و کارآمد دست یافت.

علی پناه خاطر نشان کرد : دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 ، در قالب اردوهای 1 روزه و 10 روزه و در گروه های مختلف از بین دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برای سازندگی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان و مرمت ، بهسازی و زیباسازی مدارس زیر نظر استادکاران مجرب به مدت 2 ماه به فعالیت خواهند پرداخت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار