مدرن ترین آکادمی بدنسازی غرب کشور در ملایر

این باشگاه بدنسازی فعلاً مختص آقایان است و پس از طی کردن مراحل قانونی، مجوز فعالیت بخش بانوان نیز أخذ خواهد شد که مراحل اداری آن نزدیک به 4 ماه به طول می انجامد.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 28 May 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: امروز با حضور مسئولان شهرستان ملایر، مدرن ترین و بزرگ ترین آکادمی بدنسازی غرب کشور در ملایر افتتاح می شود.

"مهدی رضایی" در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه باشگاه های ورزشی می توانند نقش بسزایی در ساماندهی جوانان و سلامت روحی و جسمی آنان داشته باشد، اظهار کرد: آکادمی بدنسازی " خانه ورزش " توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد و فعالیت خود را زیر نظر اداره ورزش و جوانان آغاز می کند.

وی خاطرنشان کرد: این باشگاه بدنسازی فعلاً مختص آقایان است و پس از طی کردن مراحل قانونی، مجوز فعالیت بخش بانوان نیز أخذ خواهد شد که مراحل اداری آن نزدیک به 4 ماه به طول می انجامد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان امکانات ورزشی در این باشگاه خریداری و نصب شده است، افزود: فعالیت این باشگاه در حوزه بدنسازی و پرورش اندام است.

رضایی یادآورشد: متراژ فضای این باشگاه 800 مترمربع تفکیک شده در بخش های مختلف است که شامل بخش مرور فن(تجهیز شده با امکانات اسید لاکتیکی از جمله بندهای TRX، طناب های BATTLE ROPE، استپ های REEBOK، کیسه بوکس های حرفه ای) و بخش وزنه آزاد(تجهیز شده با مدرنترین امکانات فسفوژن و ایستگاه های تمرین روز دنیا) است.

وی گفت: این باشگاه به سرویس های رفاهی از جمله دوش و تجهیزات کامل ماساژ، کافه رستوران با سرویس دهی سرد و گرم با لژ مخصوص و پارکینگی اختصاص در فضای امن مجهز بوده و در میدان استقلال، طبقه زیرین تالار استقلال، واقع شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای درخشانی دارد، گفت: افتتاح مراکز و باشگاه های ورزشی مدرن و استاندارد، گامی مؤثر در راستای کاهش بزه های اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای بهینه سازی اوقات فراغت و توجه به جوانان و از سوی دیگر با توجه به توسعه موادمخدر و برنامه های ضد ارزشی در سطح جامعه چون ماهواره، اینترنت و موبایل بنابراین بحث تأسیس باشگاه های ورزشی در دستور کار ما قرارگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار