برگزاری همایش پیاده‌روی «زنان باردار» در همدان

مسؤول زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان از برگزاری جشنواره گردهمایی مادران باردار طی امسال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 10 May 2016
مسؤول زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان از برگزاری همایش پیاده‌روی برای زنان باردار در همدان خبر داد.

مرضیه اتوگرا امروز در گفت‌وگو با فارس، از برگزاری همایش پیاده‌روی برای زنان باردار در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در راستای آماده‌سازی زنان باردار برای داشتن زایمان بی‌درد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی روز جمعه 24 اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: این همایش مخصوص زنان باردار و همراهان آنها در نظر گرفته شده که تقریباً 150 نفر خواهند شد.

مسؤول زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه شرکت‌‌کنندگان در این همایش، افراد حاضر در کلاس آمادگی برای زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان هستند، گفت: این همایش در توجه به شعار امسال سازمان جهانی در برنامه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مسیر پیاده‌روی از ابتدای بلوار جوان تا پارک مردم پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان با رعایت اصول، پیاده‌وری خود را آغاز خواهند کرد.

اتوگرا تصریح کرد:‌ با دادن صبحانه به شرکت‌کنندگان در واقع آنها را تشویق به تغذیه سالم می‌کنیم چرا که داشتن تغذیه سالم یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ دیابت شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در پایان این همایش مراسم سخنرانی خواهیم داشت، گفت: در رابطه با اهمیت حمایت روحی و روانی از زنان باردار صحبت خواهیم کرد.

مسؤول زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه همسران زنان باردار را به شرکت در این کلاس‌ها تشویق خواهیم کرد، افزود:‌ اطلاع‌رسانی در نحوه برگزاری کلاس‌های زایمان بی‌درد از دیگر برنامه هاست.

وی با بیان اینکه مادرانی که قبلاً در این کلاس‌ها شرکت کردند و نتیجه آن زایمان طبیعی بی‌درد را تجربه کرده‌اند، مهمانان ویژه مراسم هستند، گفت:‌ از آنها دعوت کردیم در این همایش حضور داشته باشند و از فواید زایمان طبیعی برای زنان باردار صحبت کنند.

اتوگرا با بیان اینکه از شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی سلامت گرفته‌ایم، افزود: باید مطمئن باشیم که آنها سابقه بیماری خاصی ندارند و می‌توانند پیاده‌روی مطلوب و بدون دغدغه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای 10 نفر از برندگان جوایزی در نظر گرفته‌ایم، گفت:‌ به همه شرکت کنندگان نیز هدیه یادبودی خواهیم داد.

مسؤول زایمان فیزیولوژیک بیمارستان فاطمیه همدان در پایان از برگزاری جشنواره گردهمایی مادران باردار طی امسال در همدان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار