زندان عاقبت توهين و فحاشي مجازی

شخصي، شاكي و برادرش را در گروهي تلگرامي اضافه كرده است. برادر شاكي كه از ورزشكاران قهرمان و داراي مدال رشته پرورش اندام بوده عكس هاي ورزشي خود را در گروه به اشتراك مي گذارد كه با واكنش تند مدير گروه و فحاشي و توهين وي مواجه مي شود و بلافاصله از گروه خارج مي شود.
کد خبر: ۲۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 30 April 2016
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري فردي كه با اضافه كردن دو شهروند همداني به گروهي تلگرامي به آنها توهين كرده بود،خبر داد. 

سرهنگ اكبر اميني افزود: با مراجعه شهروند همداني و ارائه شكوائيه اي مبني بر توهين و فحاشي، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان گفت: در تحقيقات مشخص شد شخصي، شاكي و برادرش را در گروهي تلگرامي اضافه كرده است. برادر شاكي كه از ورزشكاران قهرمان و داراي مدال رشته پرورش اندام بوده عكس هاي ورزشي خود را در گروه به اشتراك مي گذارد كه با واكنش تند مدير گروه و فحاشي و توهين وي مواجه مي شود و بلافاصله از گروه خارج مي شود.

اين مقام انتظامي تصريح كرد:شاكي پس از مشاهده اين صحنه از مدير دليل اينگونه صحبت و توهين را جويا مي شود كه همين امر موجب حذف وي از گروه مي شود و در گفتگوي شخصي كه با وي داشته مورد توهين و فحاشي مجدد قرار مي گيرد.

سرهنگ اميني گفت: كارشناسان ما با استفاده از اقدامات فني و شگردهاي خاص پليسي متهم را شناسايي، دستگير و تمامي دستگاه هاي ديجيتال وي را جهت بررسي هاي فني جمع آوري كردند.

وي افزود: متهم كه در ابتدا منكر هرگونه ارتباط خود با پرونده بود كه در رويارويي با ادله و مستندات انكار ناپذير رايانه اي و تطبيق آن با محتويات گوشي تلفن همراه ضبط شده صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را كينه اي كه از برادر ورزشكار شاكي داشت عنوان كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار