نماز جمعه فردا در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود

کد خبر: ۲۲۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 28 April 2016
تابناک گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نماز جمعه 10 اردیبهشت ماه جاری در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ فرهنگی از «خاتم(ص) تا منجی(عج)» با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان، اظهار کرد: برپایی این کنگره از 17 فروردین با برگزاری یادواره‌های شهرستانی کلید خورد.

وی با بیان اینکه امروز آخرین یادواره شهرستانی کنگره در لاهیجان برگزار شده است، تصریح کرد: از روز شنبه چهار اجلاسیه نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در روز شنبه اجلاسیه شهدای فرهنگی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: روز یکشنبه اجلاسیه شهدای زن و نقش زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور و همراهی شیر زنان ایران اسلامی بسیاری از حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس محقق شد، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه اجلاسیه مربوط به جانبازان و ایثارگران و رزمندگان با حضور سرلشکر صفوی برگزار می‌شود که در این مراسم بخشی از رشادت‌های نیروهای مسلح، بسیجیان و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

عبدالله‌پور گفت: در روز سه‌شنبه اجلاسیه نهایی کنگره ملی هشت هزار شهید همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم‌های یادواره شهدا ما را به طرف آرمان‌های شهدا پاینده‌تر می‌کند، یادآور شد: یادواره‌ها کمک می‌کند تا با اخلاص در عمل و اطاعت از ولی زمان راه شهدا را به بهترین روش ادامه دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نماز جمعه 10 اردیبهشت ماه جاری در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ فرهنگی از «خاتم تا منجی‌» در راستای نخستین کنگره 8 هزار شهید گیلان با 40 غرفه در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) رشت افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار