مشکلات اقامه نماز شناسایی شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: نقطه هدف ما باید در مقوله نماز ارزیابی برای رفع مشکلات فعلی اقامه نماز باشد تا بتوانیم در این زمینه گام‌های بلندی در استان برداریم.
کد خبر: ۲۰۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 11 April 2016

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: نقطه هدف ما باید در مقوله نماز ارزیابی برای رفع مشکلات فعلی اقامه نماز باشد تا بتوانیم در این زمینه گام‌های بلندی در استان برداریم.

به گزارش فارس ، رضا قیاسی در جلسه عملکرد اقامه نماز نوروزی در ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت‌های خوبی در نوروز ارائه کرده است، اظهار کرد: این ستاد برای دومین سال پیاپی پذیرایی خوبی از میهمانان نوروزی در خصوص اقامه نماز مسافران در سطح استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ارائه خدمات نوروزی به مسافران از 6 استان برتر کشور بوده‌ایم، افزود: استان همدان با داشتن مردمی بافرهنگ، متدین و همچنین وجود روحانیت موثر و مدیریت و هماهنگی در ستاد اقامه نماز، بسیار اثرگذار عمل کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه تنوع زیادی در فعالیت‌های ستاد اقامه نماز وجود دارد، گفت: مسئله قابل اهمیت این است که یک علاقه ذاتی و عمیقی به اهمیت نماز در جامعه دارند که این باور کار و فعالیت مسئولان را ریشه‌دارتر و عمیق‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه ارزیابی اقدامات نوروزی در بحث اقامه نماز مطرح بود ولی در جلسه بعد با دعوت مدیران دستگاه‌ها باید برنامه‌ریزی خاصی در سال جاری با توجه به شعار سال در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام شود.

قیاسی با بیان اینکه قانع شدن به وضع فعلی موجب سکون در هر زمینه می‌شود، تأکید کرد: در بحث نماز جماعت با وجود داشتن مردم متدین و بافرهنگ، استان باید پیشرو عمل کند.

وی ادامه داد: نقطه هدف ما باید در مقوله نماز ارزیابی برای رفع مشکلات فعلی اقامه نماز باشد تا بتوانیم در این زمینه گام‌های بلندی در استان برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال با همکاری خوب هلال احمر 6 خیمه نماز در سطح استان برپا شد که میزان نمازگزاران آن 875 نفر گزارش شد که نشان از استقبال مسافران نوروزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال از سوی میراث فرهنگی استان از 836 مرکز اقامتی بازدید شد که از این تعداد 215 مورد مراکز اقامتی دائمی، 313 مرکز پذیرایی بین راهی، 124 مورد خدمات مسافرتی و 165 کمپ و منازل استیجاری بودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار