ساعت‌های شمال شرق تهران کوک شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از تعمیر و تنظیم ساعت های شهری خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو المان ها و تجهیزات شهری شمال شرق تهران بهسازی و نونوار می شود.
کد خبر: ۱۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 16 February 2016
حمید ناصحی با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار 95 افزود: در آستانه فرارسیدن سال نو طرح بهسازی و نوسازی المان های شهری و بوستانی در سطح محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز و تمامی معابر محلی و بزرگراهی تحت پوشش این طرح بهاری قرار گرفتند.

وی افزود: به منظور نگهداری ساعتهای شهری موجود در سطح منطقه و لزوم تنظیم زمان ساعت های منصوبه ،اداره زیباسازی اقدام به تنظیم و یا تعویض قطعات آسیب دیده ساعت های موجود در میادین هروی، ملت، هنگام، پروین، بزرگراه شهید باقری و... نمود.

ناصحی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه نصب و بهسازی وسایل بدنسازی در بوستان ها با هدف همگانی شدن ورزش درسطح محلات افزود: در این راستا بازبینی و تعمیر و تعویض وسایل بدنسازی آسیب دیده در مجموعه های ورزشی بوستان ها و سطح معابر در 10  بوستان شناسایی و رفع عیب گردید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها را از دیگر اقدامات این معاونت در حوزه زیباسازی شهری عنوان کرد و گفت: در این طرح شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها به صورت یکپارچه در سطح محلات در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پاکسازی در منازل و دیواره های شهری از برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در آستانه سال نو است و معابر نواحی 8 و9 در خیابان های قنات کوثر، 35 متری استقلال، خیابان بهار، لاله و... در اولویت اکیپ های پاکسازی قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار