فعالیت 110پلیس افتخاری درتویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از همکاری 50 همیارپلیس و 60 نفر پلیس افتخاری در ایام نوروز با نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 30 March 2015

فرمانده انتظامی تویسرکان از همکاری 50 همیارپلیس و 60 نفر پلیس افتخاری در ایام نوروز با نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد.

 به گزارش فارس ؛قاسم قربانی  اظهار کرد: پیشگیری از سرقت‌ها، کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز است.

وی از همکاری 50 نفر همیارپلیس و 60 نفر پلیس افتخاری در ایام نوروز با نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد و افزود: با ارتباطی که ما با جامعه هدف یعنی مردم و مسئولان شهرستان داشتیم، عوامل فوق در قالب طرح نوروزی به منظور کاهش سرقت‌ها و سوانح جاده‌ای بکارگیری شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اضافه شدن سه ایستگاه نوروزی در جرگه اقدامات نیروی انتظامی در سطح شهرستان ادامه داد: ایستگاه‌های نوروزی به نام سه شهید نیروی انتظامی در میدان شهید فرشید هرمزی، میدان جانبازان و ورودی محور تویسرکان _ کنگاور  فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاه بین جاده‌ای در محور تویسرکان ـ کنگاور در مقابل پاسگاه ولاشجرد به منظور کاهش تلفات جاده‌ای و مدیریت امداد و نجات راهور مستقر شده است.

قربانی، فعال بودن گشت امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در سطح شهرستان در این ایام را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در تویسرکان عنوان کرد و از فعالیت دو پایگاه عفاف و حجاب خبر داد.

این مسئول به افزودن دو خودرو به ناوگان راهنمایی و رانندگی در روزهای تعطیل نوروز اشاره کرد و گفت: با همکاری بخشداری بخش قلقل‌رود و فرمانداری به منظور ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی این خودروها تأمین شده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان خواستار همراهی و همکاری بیش از پیش مردم با پلیس شد و تاکید کرد: همکاری تنگاتنگ آحاد مردم با پلیس در پیشگیری از سرقت‌ها، ارتقا فرهنگ ترافیک، کاهش سوانح جاده‌ای و... تاثیرات قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار