توزیع بیش از ۲ هزار لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان چهارمحال و بختیاری

رئیس بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس، از توزیع دو هزار لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱ 15 September 2024

توزیع بیش از دو هزار لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان چهارمحال و بختیاری

هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به رسیدن ماه مدرسه یش از دو هزار بسته لوازم التحریر و ۷۰۰ دست پوشاک توسط گروه‌های جهادی بین دانش آموزان توزیع شد. 

وی بیان داشت: هدف سپاه توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند است به ویژه دانش آموزانی که در مناطق محروم و صعب‌العبور هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۴۰ گروه از گروه‌های جهادی، مدرسه‌های استان را رنگ آمیزی و شاداب سازی کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۵ گروه جهادی در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: این گروه‌های جهادی، در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری به خدمت‌رسانی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، آموزشی و ... مشغول هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: ۶۰ پکیج خورشیدی در روستای دهدلی اردل توزیع شد و کلنگ‌زنی، بهسازی و آسفالت جاده روستای دهدلی صورت می‌گیرد. گروه‌های جهادی پزشکی نیز در کوهرنگ و خانمیرزا فعالیت دارند. 

فولادی در پایان خاطرنشان کرد: صد نفر از منتخبین گروه‌های جهادی در ۳۱ شهریور رژه می‌روند. بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای که نیاز جامعه و مردم عزیزمان باشد آماده همکاری و خدمت رسانی در راستای پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار