استاندار ایلام؛

دستگاه‌های اجرایی در لحاظ کردن یک درصد اعتبارات در به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران اهتمام داشته باشند

استاندار ایلام گفت : دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در لحاظ کردن یک درصد اعتبارات به فرهنگ ایثار و شهادت و استخدام و به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران اهتمام داشته باشند چرا که این خانواده‌ها حق زیادی بر گردن ما مدیران دارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 09 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در دومین جلسه فصلی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام  بیان داشت : همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و تکریم خانواده های معزز شهدا را با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را با جدیت بیشتری دنبال کرده و برگزار کنند.

 وی افزود : هفته دفاع مقدس که یادگار ماندگار جهاد و تلاش جانبازان و ایثارگران و شهدای عزیز است، بهترین فرصت برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا خواهد بود.

بهرام نیا ادامه داد : هفته دفاع مقدس که یادگار ماندگار جهاد و تلاش جانبازان و ایثارگران و شهدای عزیز است، بهترین فرصت برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا خواهد بود.

وی تاکید کرد : باید در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت را بر مبنای واقعیت روایت کنیم چرا که رمز پیروزی ما در جنگ هشت‌ساله و مقابله و دفاع در مقابل رژیم بعث عراق با حمایت بیش از ۴۰ کشور، فرهنگ ایثار و شهادت بود.

استاندار ایلام   با اشاره به سالروز شهادت شهید روح‌الله شنبه‌ای، افزود: بازگو کردن فرهنگ ایثار و شهادت موجب تحول در این مسیر است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار