دستان حمایتگر حاج محمود اینبار بر سر خانواده زندانیان

نگاه خیراندیشانه حاج محمود اسلامی که همواره شامل قشرهای مختلف نیازمند استان بوده است ، اینبار متوجه فرزندان زندانیان استان شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 11 September 2024

تابناک ایلام ::امروز در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان ، رییس ستاد دیه و جمعی از مدیران استانی و شهرستان ملکشاهی ، بسته های آموزشی تحویل دانش آموزان نیازمند استان شد.

نگاه خیراندیشانه حاج محمود اسلامی که همواره شامل قشرهای مختلف نیازمند استان بوده است ، اینبار متوجه فرزندان زندانیان استان شد.

در آستانه آغاز مدارس ، هستند دانش آموزانی که به هر دلیل پدرانشان دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کنند و امکان خرید بسته های آموزشی برایشان فراهم نیست.

اما وجود دستان پر برکت مردان بزرگ و حمایتکری همچون حاج محمود اسلامی این خلا را پر کرده است که همچون پدری رئوف دغدغه مهم فکری خانواده زندانیان را رفع نماید.

از اینرو امروز در مراسمی با حمایت این خیر خوشنام هم استانی مقیم تهران ، بسته های آموزشی مورد نیازشامل ( کیف ،کفش و نوشت افزار ) دانش آموزان هم استانی که پدرانشان در حبس هستند  با حضور مسولین استانی و شهرستانی در ملکشاهی به این عزیزان تحویل شد.

‍ ‍ در این مراسم رییس دادگستری استان ،شهرستان و رییس ستاد دیه استان در سخنانی از حمایت همیشگی خیراندیش حاج محمود اسلامی که نقش ارزنده ای در آزادسازی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده زندانیان استان داشته اند فدردانی نمودند.

شایان ذکر است در سنوات اخیر ، حاج محمود اسلامی با تخصیص میلیاردها ریال حمایت لازم را از نیازمندان حوزه های گوناگون به عمل آورده اند ، رسانه تابناک هم به نوبه خود از خیر خوشنام استان قدردانی به عمل می آورد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار