رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

حضور در انتخابات را هنرمندانه برای جوانان تبیین کنیم

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: دشمن تمام قد به حوزه انتخابات ورود کرده است بنابراین باید کارهای کلیشه‌ای را کنار گذاشته و با جهاد تبیین در قالب هنر و زبان جدید با جوانان صحبت کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 06 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سید عباس جوهری شامگاه دوشنبه در همایش تبیین حماسه حضور در انتخابات شهرستان ری افزود: دشمن سم ناامیدی را در جامعه پراکنده است، بنابراین باید تبیین لازم را برای مشارکت مردم در انتخابات انجام دهیم.

وی اظهار داشت: دست اندر کاران و تریبون داران باید فضایی را ایجاد کنند تا جوانان بدون لکنت زبان مسائل و مشکلاتشان را برای مسئولان بیان کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ با جوانان خاطرنشان کرد: نبود پرسش و پاسخ شبهه های ذهنی افراد را تقویت می کند و هرکس تریبون دارد باید در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات جهاد تبیین کند.

این مسئول ادامه داد: امروز همه دستگاهها و نهادهای نظام باید در کنار جهاد تبیین خدمت صادقانه و مجاهدانه را برای مردم در دستور کار قرار دهند و بامدیران کم کار در این حوزه برخورد می کنیم.

جوهری یادآور شد: اصل انتخابات حضور مردم است و ما وظیفه داریم با حضور در جمع های مختلف مردمی جهاد تبیین کنیم.

وی افزود: در حوزه دانشجویی، اصناف و عشایری و دیگر قشرهای مختلف نیز این جلسات در راستای جهاد تبیین انجام شده و همچنین در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بازدیدی از روند انتخابات در شهرستان ری داشته ایم که بر اساس تقویم انتخابات تمام امور در شهرستان به طور منظم و دقیق در حال انجام است و مورد متناقضی مشاهده نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک برنامه الهی و بنیانگذار جمهوری  اسلامی ایران مجری آن بود و معتقدیم که نگاه معنویت به انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار راهگشا باشد و فضا را برای نسل‌های آینده بهتر جلوه دهد.

وی اظهار داشت: انقلابی اسلامی، قرآن و اسلام را زنده کرد و انقلاب مسیر تاریخی ایران را به سمت استقلال و آزادی تغییر داد، از این رو گرامیداشت ۲۲ بهمن خاص یک روز نیست و معجزه الهی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که تاریخ خوانده اند می دانند از ۲  قرن پیش بشریت از فضائل فاصله می گرفت و به مسائلی که باعث دوری از خداوند و انسانیت بود با شتاب می رفت؛ انقلاب باعث شد تا به سمت فضیلت، انسانیت و عدالت برویم.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در اعلا ترین نقاط جهان ایستاده است، گفت: بسیاری از کسانی که این موضوع را نمی توانند ببینند به آن سنگ می پرانند؛ اما مردم از نظام و انقلابی که به دست خودشان رقم خورده مشغول حمایت هستند؛ انقلاب و حماسه دیگری در راه است.

مهدی باب الحوائجی افزود: برگ زرین دیگری به کتاب رشد، ایثار و از خود گذشتگی، معنویت و شهادت، مردم و مردم سالاری ایران در روز ۱۱ اسفندماه اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت: همه باهم به پاس خون شهدا و به احترام پرچم سه رنگ مام وطن ایران پای صندوق های رای خواهیم رفت.

باب الحوائجی ادامه داد: یکی از شرایطی که می تواند در جهت رشد و توسعه و تحول کشور موثر واقع شود انتخابات است و حضور گسترده مردم در برگزاری پر شور می تواند موثر واقع شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار