فعالیت 33هیئت مذهبی بانوان درکبودراهنگ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از وجود بیش از 33 هیئت مذهبی بانوان در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 17 October 2015

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از وجود بیش از 33 هیئت مذهبی بانوان در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‎الاسلام حسنعلی قمری‎نیا  در جلسه هیئت‎های مذهبی بانوان، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ با دارا بودن 33 هیئت مذهبی بانوان در سطح استانی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این هیئت‎ها باید در رشد معنوی بانوان شرکت‎کننده نقش بسزایی داشته باشند؛ گفت: حضور بانوان در هیئت‎های مذهبی بسیار چشمگیر بوده که این حضور نشان از علاقه بسیار آنها به مراسم دینی و مذهبی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ ادامه داد: باید در تشریح اهداف عزاداری ماه محرم و صفر در بین بانوان کوشید تا فرهنگ عاشورایی در بین آنها ترویج یابد.

وی از بانوان خواست فعالیت و حضور خود را فقط محدود به ماه محرم برای شرکت در هیئت‎ها نکنند بلکه باید در تمام ایام در جلسات دینی حضور گسترده داشته باشند.

قمری‎نیا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان کبودراهنگ یک شهرستان مذهبی است باید نقش پررنگ‎تر و تاثیرگذارتری در این زمینه داشته باشد.

امام جمعه کبودراهنگ نیز در خصوص استقبال بانوان از شرکت در مراسم هیئت‎های مذهبی افزود: باید از مبلغان سنتی و حوزوی برای تبیین مفاهیم عاشورا در بین بانوان بهره گرفت تا ضمن تأثیرگذاری بر روی آنها، این قشر نیز به تأسی از این آموزه‎ها به اصلاح جامعه بپردازند.

حجت‎الاسلام یوسف روحانی خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در زمینه اجرای صحیح مراسم عزاداری برگزار شده تا اعضای هیئت‎های مذهبی، مراسم عزاداری را به نحو احسن برگزار کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار