پروژه‌های مسکن مهر۱۵۵۰باب مدرسه نیازدارند

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مسکن مهر در کشور به یک‌هزار و ۵۵۰ باب مدرسه نیاز دارد که از این تعداد تاکنون ۱۵۳ باب تکمیل و ۴۳۹ باب مدرسه در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 04 October 2015
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مسکن مهر در کشور به یک‌هزار و ۵۵۰ باب مدرسه نیاز دارد که از این تعداد تاکنون ۱۵۳ باب تکمیل و ۴۳۹ باب مدرسه در حال ساخت است.

به گزارش تسنیم، احمد اصغری‌مهرآبادی در آئین افتتاح پروژه مسکن مهر شهید نوژه همدان، با بیان اینکه طرح مسکن مهر در بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ شهر کشور اجرا شده است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تأکید بر تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان فعالیت دولت یازدهم دارد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و مجری ویژه طرح مسکن مهر بیان کرد: در سطح کشور ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: ۲ میلیون و ۶۰ واحد مسکن مهر نیز از مرحله سفت‌کاری گذشته است و سفت‌کاری یک میلیون و ۸۲۵ واحد به اتمام رسیده است و کمتر از ۴۸۰ هزار واحد نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

اصغری‌مهر‌آبادی با اشاره به افتتاح تعدادی از واحدهای مسکن مهر در خرداد ماه سال آینده گفت: در طول دو سال فعالتی دولت یازدهم ۵۶۰ هزا واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید و تاکنون هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی تحویل متقاضیان نشده است.

وی با بیان اینکه یک سوم اعتبار مورد نیاز ساخت مدارس در مسکن مهر از محل فروش اراضی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: پروژه‌های مسکن مهر کشور به یک‌هزار و ۵۵۰ باب مدرسه نیاز دارند که از این تعداد تاکنون ۱۵۳ باب تکمیل شده است و ۴۳۹ باب مدرسه در حال ساخت است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین از استقرار ۵۰ باب کلانتری مورد نیاز تاکنون ۲۰ باب دایر شده است و ساخت تعدادی واحد بهداشتی و درمانی در مساکن مهر نیز مورد توجه است.

وی اظهار داشت: ساخت ۴۰۵ باب مسجد در پروژه‌های مسکن مهر را آغاز کرده‌ایم که ۲۰۰ باب آماده بهره‌برداری است که البته ارائه این خدمات بسیار کمتر از نیاز واحدهای مسکونی مهر است.

اصغری‌مهرآبادی با مطلوب خواندن وضعیت اجرای مسکن مهر در همدان تصریح کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در استان همدان ۹۱ درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در همدان رشد چمشگیری داشته است، افزود: تعهد استان برای ساخت مسکن مهر ۵۰ هزار و ۶۰۰ واحد بوده است که تاکنون بیش از ۴۴ هزار واحد مسکونی را تحویل داده است و ۶ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تاپایان امسال ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود و در نهایت پروژه مسکن مهر استان همدان شهریور سال اینده بسته می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار