واحد‌های وابسته به بنیاد مستضعفان چرخه تولیدات خود را تکمیل کنند

استاندار همدان: بنیاد مستضعفان تسهیلات با سود ارزان‌تری در راستای حمایت از کارافرینی و ایجاد اشتغال، در اختیار متقاضیان قرار دهد
کد خبر: ۱۰۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 25 February 2022
استاندار همدان:  بنیاد مستضعفان تسهیلات با سود ارزان‌تری در راستای حمایت از کارافرینی و ایجاد اشتغال، در اختیار متقاضیان قرار دهد


به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با رئیس و مدیران عامل واحد‌های وابسته به بنیاد مستضعفان استان، گفت: مجموعه‌های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند. 

وی اشاره ای به مجموعه‌های تولیدی سیمان در استان کرد، گفت: این مجموعه ها بسیار حائز اهمیت هستند و با آغاز نهضت ملی مسکن و سهم همدان که ساخت صدهزار واحد است، تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند مجموعاً در حدود سه میلیون تُن است. 


استاندار همدان گفت:  سیمان نهادند و هگمتان می‌توانند با تولید بیشتر، نقش مهمی در پیش‌برد ساخت صدهزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تامین نیاز استان ایفا کنند. 

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد:  مدیریت استان، برای افزایش سهمیه ورودی گاز صنایع استان به طور جدی در حال تلاش و پیگیری است. 

وی گفت:  ضرورت دارد که بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد. 

استاندار همدان با بیان اینکه توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور، از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، مساعدت و نقش‌آفرینی موثر درحوزه‌های اقتصادی است، افزود: انتظار می‌رود تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و اشتغال در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، با کمترین و نازل‌ترین سود ارائه شود تا الگویی در کشور باشد. 

قاسمی فرزاد به واحد‌های وابسته به بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: نسبت تکمیل چرخه تولیدات خود اقدام کند و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنیاد مستضعفان در زمینه هتل‌داری، به ویژه گردشگری استفاده خواهیم کرد. 

وی تیادآور شد:  باتوجه به برخی محدودیت‌ها به ویژه در حوزه کشاورزی، گردشگری به عنوان یکی از محور‌های توسعه مد نظر قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار