فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری متهمان سرقت به عنف به خانم آفریقایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 06 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی خانمی مبنی بر اینکه برای عزیمت به منزل یکی اقوام از فرودگاه سوار خودرو شدم و بواسطه کسی که فارسی می توانست صحبت کند منظورم را به راننده خودرو گفته که من را به آدرس مد نظر در تهران ببرد ولی متاسفانه ایشان من را به بومهن برده و در داخل اتاق یک خانه من را زندانی کردند و من نیز از نبود آنها از فرصت استفاده کرده و از آنجا فرار کردم و در داخل کیف من مقدار دو هزار دلار و یک عدد گوشی بوده که آنها را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری های متعدد وانجام تحقیقات سرنخ هایی از متهمان دریافت کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که دونفر بودند در یک عملیان ضربتی دستگیر شدند ودر مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ از شهروندان می خواهیم در هنگام مواجهه با خودروها وراکبین موتور سیکلت های مشکوک از آنها فاصله گرفته و مراتب را سریعا از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۵فقره سرقت

عبدیان در ادامه بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با تلاش شبانه روزی و تحقیقات خود موفق به شناسایی یک سارق در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: ماموران کلانتری بومهن ۱۲ پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات این متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به پنج فقره سرقت معترف شدو به مالخر درخصوص فروش قطعات اعتراف کرده که دستگیری برای مالخر ادامه دارد.

عبدیان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده در جهت سیر مراحل قانون تحویل مراجع قضائی شده، ابراز کرد: نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و می طلبد شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند

عامل اصلی تیراندازی در پردیس به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: در پی وقوع تیراندازی گدر یکی از خیابان های شهربومهن که منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بود موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی عامل این اقدام را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلاف قبلی با شاکی اقدام به تیر اندازی کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه متهم طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وبهره گیری از منابع اطلاعاتی توسط ماموران مواد مخدر شهرستان دستگیر وزمین گیر شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه شرارت ومواد مخدر می باشدگفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه برهم زدن نظم وآرامش واختلافات قبلی با شاکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی پردیس با اعلام اینکه متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه را به مخاطره بیاندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار