آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی و ورزشی پاکدشت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۹۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 02 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، صبح امروز با حضور استاندار تهران، فرماندار پاکدشت، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی 3 طرح صنعتی و ورزشی در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در آغاز مراسم امروز مسئولانی استانی و شهرستانی در نخستین برنامه خود با حضور بر مزار 5 شهید گمنام به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کردند و سپس در منزل شهیدان مظفر حضور یافته و با مادر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار بندپی با اشاره به جایگاه شهدا در حفظ انقلاب و آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: رشادت‌های شهدا و حفظ و انتشار آرمان‌های امام راحل امروز توانسته باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده و باعث صادرات این آرمان‌ها در جهان شود.

وی افزود: امروز اعتماد کشورهای جهان را به ایران اسلامی بیش‌ از پیش می‌توان در دنیا مشاهده کرد.

استاندار تهران در ادامه گفت: ارزش انقلاب اسلامی را همه مسئولان و مردم به‌ویژه آزادی خواهان جهان به‌خوبی می‌دانند.

محسنی بندپی در پایان به برخی شیطنت‌های دشمنان انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به ثمره نگاهبانان انقلاب که با خون خود در مرزهای کشور و خارج از مرزهای ایران اسلامی از انقلاب اسلامی دفاع کردند، دشمنان نمی‌توانند هیچ گزندی به این انقلاب برسانند و این انقلاب به‌ دور از دسیسه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران ماندنی و ماندگار خواهد ماند.

نگاه جهادی و حرکت انقلابی ظرفیت‌های پاکدشت را برجسته می‌کند

فرهاد بشیری در حاشیه افتتاحیه‌های هفته دولت در این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی پاکدشت اظهار داشت: برای تحقق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های پاکدشت باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

وی با تأکید به بهره‌گیری از تفکر جوانان کشور افزود: تفکر جوان ایرانی در کنار ظرفیت‌های شهرستان می‌تواند تحریم‌ها را کنار زند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دشمنان می‌خواهند به بهانه تحریم‌ها عزت و غیرت انقلابی بودن را از ما بگیرند اما خوشبختانه به همت جوانان باغیرت داخل این مسئله تحقق نخواهد یافت و در نطفه چون دیگر حیله‌های دشمنان از بین خواهد رفت.

بشیری در پایان خاطرنشان کرد: نگاه جهادی و حرکت انقلابی می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه پاکدشت را بالفعل کند و در سال‌های آینده شاهد پیشرفت خوبی باشیم.

23 پروژه عمرانی، ورزشی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح شد

مهدی یوسفی جمارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در پاکدشت، با اشاره به افتتاح بیش از 23 پروژه در هفته دولت در پاکدشت اظهار داشت: بیشتر پروژه‌ها در حوزه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی و با یاری بخش‌های خصوصی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت و خوشبختانه غریب به 1100 واحد فعال صنعتی در پاکدشت در شهرک‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به مبلغ هزینه شده در تکمیل پروژه‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان، افزود: بیش از 254 میلیارد تومان هزینه پروژه‌های امسال است که با همت بخش خصوصی بخشی دیگر از پروژه‌ها تا دهه مبارک فجر به مرحله افتتاح خواهد رسید.

فرماندار پاکدشت در ادامه به نقش بخش خصوصی در حرکت‌های مستمر برای حمایت تولید داخل و در راستای مراحل هدف‌گذاری شده رهبری گفت: بخش خصوصی نقش تسریع و سرعت بخشی در تداوم حرکت چرخ‌دنده‌های اقتصادی کشور و حرکت مداوم تولیدکننده و مراحل هدف‌گذاری شده رهبری در بخش اقتصادی کشور داشته است.

یوسفی جمارانی در پایان خاطرنشان کرد: 90 درصد هزینه‌های پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت شهرستان بر دوش بخش خصوصی بوده که این مهم در سال‌های گذشته ادامه داشته و ادامه خواهد یافت و این نشان از عزم بخش خصوصی در کنار بخش دولتی برای ارتقای سطح تولید داخل است.

کار جهادی 6 ماهه زمین چمن شریف‌آباد را زنده کرد

محسن خادمی با اشاره به احیای زمین چمن طبیعی فوتبال شریف‌آباد به کمک همکاران ورزشی اداره ورزش شهرستان اظهار داشت: به علت نبود آب و امکانات کافی، زمین چمن طبیعی شریف‌آباد از بین رفته بود که با کار جهادی 6 ماه توسط همکاران اداره ورزش توانستیم پس از 12 سال آن را زنده کنیم.

وی افزود: عمده مسئله که مانع پیشرفت و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی آیت مربوط به نبود بودجه کافی است، اما این دلیل خوبی برای انجام نگرفتن کار جهادی و انقلابی نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت گفت: با همکاری دهیاری و شورای روستای توچال در حال احداث زمین چمن مصنوعی برای فوتسال هستیم که با تأمین بودجه خرید چمن مصنوعی و با یاری خدا تا پایان سال به اتمام برسد.

خادمی تصریح کرد: در حال حاضر سعی در اجرای پروژه‌هایی داریم که اگر سال‌های گذشته انجام می‌شد کل بودجه پروژه با 300 میلیون تومان به اتمام می‌رسید اما با این افزایش قیمت اکنون این مبلغ به یک میلیارد افزایش یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی ابراهیم‌آباد، قلعه‌نو املاک، ابراهیم‌آباد گلزار از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی است که با کمک مسئولان و خیرین بتوانیم تا پایان سال به اتمام برسانیم و شاهد پیشرفت ظرفیت ورزشی شهرستان برای ارتقای جایگاه ورزش پاکدشت شویم.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار