ساخت چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در روستای « آدران» و شهر «نصیرشهر» رباط کریم آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 01 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، آئین کلنگ زنی ساخت چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در کشور با حضور سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور، نظام ملکشاهی، فرماندار رباط کریم و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای «آدران» و شهرک «نصیرشهر» رباط کریم برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه هشت هکتاری صنعتی کارگاهی برای ساخت ۷۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهید زواره، پروژه یک هزار و ۷۰۰ واحدی مسکن ایثارگران در روستای «آدران» رباط کریم و پروژه دو هزار و ۵۰۰ واحدی مسکونی تجاری در «نصیرشهر» است.

سعید اوحدی ادامه داد: برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است، که اعتبار آن در بودجه سال ۱۴۰۰، یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت دیده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: از هفته‌های آینده شاهد ساخت این واحدهای مسکونی خواهیم بود.

اوحدی افزود: تفاهم نامه بسیار خوبی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده است، که در سال جاری پشتیبانی لازم برای آماده سازی ۴۰ هزار تسهیلات ساخت واحد مسکن در کشور پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در این زمینه همچنین تفاهم نامه‌ای با صندوق توسعه ملی داشتیم برای تأمین و پرداخت تسهیلات یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال ایثارگران که از دغدغه‌های جامعه ایثارگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار