فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: در بازه زمانی ۹ ماه گذشته ۵۱۳ پروژه عمرانی را آماده بهره‌برداری کرده‌ایم که امروز افتتاح و تحویل محرومین خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 31 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ۵۷ منزل مسکونی ویژه نیازمندان که به صورت پایلوت در بخش جوادآباد ورامین برگزار شد، با بیان اینکه امروز صحنه رزم و مبارزه به یمن خون شهدا و ایثار ایثارگران تغییر کرده است، گفت: از اواخر سال ۱۳۹۹ تا امروز و در مدت ۹ ماه، ۵۱۳ پروژه عمرانی را آماده بهره‌برداری کرده‌ایم که امروز افتتاح و تحویل محرومین خواهد شد.

ذوالقدر افزود: از این ۵۱۳ پروژه عمرانی، ۳۶۳ واحد مسکونی مورد مرمت قرار گرفته است و ۹۶ واحد مسکونی ساخته شده است، بقیه پروژه‌ها شامل ساخت و مرمت مسجد، مدرسه، ورزشگاه و سالن‌های ورزشی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی استان تهران گفت: امروز علاوه بر این پروژه‌هایی که در ورامین افتتاح شد، پروژه‌های دیگری نیز در شهرستان‌های استان تهران و شهرستان زلزله‌زده سی‌سخت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ادامه داد: سپاه سیدالشهدا به دنبال کشف پروژه‌های جدید روستایی است و از فردا برای پروژه‌هایی نظیر آب‌رسانی و احداث سد‌های کوچک در حوزه کشاوری دست به کار خواهد شد. در همین راستا اولین گام طی نشستی با مسئولان جهاد کشاورزی در فیروزکوه برداشته شد و پروژه آبرسانی در این شهرستان کلید خورد.

ذوالقدر تصریح کرد: از امروز با هدف محرومیت‌زدایی، توان خود را معطوف به عمران و آبادانی روستا‌ها خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران به فعالیت سپاه از زمان شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: در دوران شیوع کرونا در زمینه ایجاد مراکز درمانی و واکسیناسیون در شهرستان‌های مختلف تهران گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی درباره کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان نیز اظهار کرد: شمار بسته مومنانه که در استان تهران توزیع شده است از یک میلیون بسته فراتر رفته است. در بخش‌های توزیع غذای گرم نیز به همت بسیجیان امروز طبخ و توزیع غذای گرم از مرز ۳ میلیون پرس عبور کرده و میان نیازمندان خصوصا محرومین حاشیه شهر توزیع شده است.

ذوالقدر در پایان گفت: عرصه‌ی جنگ امروز، مسئله معیشت است و دشمن در حال تحت فشار قرار دادن مردم در این حوزه است، سپاه نیز مقابل این امر خواهد ایستاد و نهایت تلاش خود را جهت محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم به کار خواهد بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار