رییس شبکه بهداشت شهستان اسلامشهر گفت :مرکز تزریق واکسن کرونا در مصلای چهاردانگه به دلیل درگیری مردم با کادر درمان به مدت یک روز تعطیل شد.
کد خبر: ۹۸۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 31 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فاطمه تاجیک رئیس شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر، در پی تعطیلی مرکز تزریق واکسن مصلی چهاردانگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید تعطیلی این مرکز اظهار کرد: در مرکز تجمیعی تزریق واکسن مصلی چهاردانگه، روزانه برای قریب به ۱۵۰۰ نفر مراجعه کننده تزریق واکسن انجام و تنها مرکز این بخش است که به شهروندان خدمات ارائه می شود.

وی با قدردانی از همکاری عوامل سپاه و بسیج مستقر در این مرکز افزود: روز گذشته با دخالت کارکنان مصلی در امر تزریق و ایجاد تنش و درگیری یک خانم با کادر تزریق، متاسفانه یکی از نیروهای کادر درمان توسط یک خانم متولد ۱۳۷۱ که بدون داشتن نوبت تزریق و با دعوا و درگیری قصد دریافت واکسن داشت، کتک خورده است و باعث ناراحتی سایر همکاران می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، بیان کرد: در پی قوع این درگیری که با دخالت نیروهای مستقر در مرکز و عوامل انتظامات خاتمه یافت، کادر تزریق اقدام به تعطیلی کار در این محل کردند و در این راستا تصمیم به تعطیلی یک روزه این محل به منظور تجدید قوا پرسنل و تامین امنیت محل از سوی نیروهای انتظامی و سپاه گرفته شد.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاهها و نهادهای متولی در منطقه با شبکه بهداشت، ادامه داد: متاسفانه علیرغم اطلاع رسانی به شهروندان و گروههای هدف، غالبا بدون توجه و دریافت پیامک به این مرکز مراجعه می کنند که همکاران بنده در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعه کننده ها در حد توان و بضاعت گاها تا ساعت ۱۶ به مردم واکسن تزریق می کنند.

تاجیک گفت: با توجه به محدودیتها در تامین واکسن و خستگی پرسنل، عوامل شبکه بهداشت فقط فرصت تزریق واکسن دارند و هیچگونه فعالیت دیگری در جهت ایجاد انظباط و تامین امنیت محل و کادر درمان نمی توانند داشته باشند، لذا ضمن درخواست از مردم برای ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک مراجعه برای تزریق که باعث ایجاد نظم و آسایش در مراجعه به مرکز می شود، از سایر دستگاه ها و عوامل انتظامی درخواست همکاری و همراهی بیشتر داریم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه از روز سه شنبه ۹ شهریور مجددا مرکز تزریق واکسن در مصلی شهر چهاردانگه فعالیت خود را ادامه خواهد داد، خاطر نشان کرد: در پی تعطیلی مرکز تجمیعی تزریق واکسن در مصلی چهاردانگه متاسفانه در فضای مجازی شهر چهاردانگه شایعاتی مبنی بر سرقت واکسن از این مرکز منتشر شده، که این خبر صحت ندارد و مطلب کذب بوده و علت تعطیلی یک روزه این مرکز هم خستگی پرسنل، تجدید قوا همکاران، ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها و ارگان ها بوده و از روز سه شنبه فعالیت این مرکز از سر گرفته می شود.

به گزارش فارس؛ مرکز تجمیعی تزریق واکسن مستقر در مصلی شهر چهاردانگه، روز دوشنبه ۸ شهریور ماه، از سوی کادر تزریق واکسن در این محل تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار