مراسم عزاداری دهه سوم محرم به همت هیات انصار سید الساجدین (ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور جمعیت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) روز شنبه در گزارشی اعلام کرد: مراسم عزاداری دهه سوم محرم از روز یکشنبه هفتم شهریور ماه به مدت هفت شب با حضور زائران و رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امام حسین (ع) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا خواهد شد.

در این مراسم حجج‌ اسلام محسن الهی و مسعود عالی به ایراد سخنرانی و ذاکرین خاندان عصمت و طهارت (ع) به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در این گزارش آمده است: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می شود تا هنگام حضور در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مقدم همه عاشقان آل الله به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۲۵۰ هیات مذهبی در شهرستان ری فعال و اغلب تکیه و هیات های قدیمی استان تهران در این شهر مستقر هستند؛ عزاداری های محرم در این شهرستان به دلیل وجود بارگاه شریف حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و دیگر امامزادگان مدفون در ری، همواره مورد توجه شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) بوده و حرکت دسته های عزاداری به سمت آستان آن حضرت زبانزد بوده است.

شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حسنی، این شهرستان کربلای ایران و قبله تهران خوانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار