معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به لغو ممنوعیت تردد در مسیرهای این استان اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان تردد خودروها به ورودی پایتخت ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۸۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عادل مصدقی روز شنبه در این باره گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ هزار خودرو وارد مسیرهای استان تهران شدند و همچنین در این مدت نیز بیش از ۱۵۰ هزار خودرو از مسیرهای استان تهران خارج شدند.

به گفته، تردد در ۲۴ ساعت گذشته، نسبت به روزهای گذشته میزان ورودی به استان تهران افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی داشته است.

مصدقی درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان تهران نیز اعلام کرد: هم اکنون نیز تردد در آزاد راه کرج- تهران محدوده ایران خودرو و همچنین بومهن- تهران محدوده پلیس راه جاجرود پرحجم است.

وی ادامه داد: در مسیرهای فیروزکوه- دماوند محدوده آبسرد تا گیلاوند و همچنین فشم- تهران محدوده جاجی آباد نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در مسیر دماوند- رودهن نیز میزان تردد خودروها پرحجم است اما در سایر مسیرها تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

وی با بیان اینکه هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست به رانندگان توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در سطح مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار