فرماندار ورامین:
فرماندار ورامین گفت: شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث شد تا مردم با بخشی از تلاش و ایثار کادر درمان و پزشکان در ارتقاء سلامتی آشنا شوند.
کد خبر: ۹۸۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 26 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جریان حضور در بیمارستان‌های شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد و تقدیر از تلاش کادر درمان و پزشکان این ۲ بیمارستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته، در کنار آسیب‌هایی که به جامعه وارد کرد و جان بسیاری از هموطنان را گرفت، با خود برکاتی نیز به همراه داشت که یکی از آن‌ها، آشنایی مردم با تلاش و ایثار کادر درمان است.

وی افزود: کادر درمان، پزشکان و پرستاران از نخستین روزهای شیوع این بیماری، با تمام توان در صحنه حاضر شدند و تلاش کردند که با ایثار و از خودگذشتگی، آلام مردم را کاسته و در مسیر درمان آنان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری برآیند و در این مسیر، چه بسیار پزشکانی و پرستارانی که جان خود را تقدیم مسیر کردند.

فرماندار ورامین اضافه کرد: تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت در دوره شیوع کرونا در حالی بود که با وجود تعطیلی فعالیت برخی از صنوف و ادارات، این افراد با تلاش بیشتر در محل کار خود حاضر شدند تا از سلامتی مردم حفاظت کنند و اجازه ندهند تا روند درمان بیماران کرونایی با تأخیر مواجه شود.

کاغذلو اظهار داشت: مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچ گاه تلاش بی وقفه کادر درمان، پرستاران و مدافعان سلامت را از یاد نمی‌برند و به طور قطع مهمترین قدردانی جامعه از خدمات این افراد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

فرماندار ورامین گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون ۲۱ هزار و ۱۷۷ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۴ نفر به صورت سرپایی درمان، ۶ هزار و ۷۲۸ نفر بستری و ۴۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار