فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون پردیس از یک به ۴ مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 24 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه مرکز تجمیعی واکسیناسیون پردیس طی سخنانی گفت: سپاه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با تمام توان و ظرفیت به کمک مرکز بهداشت و درمان برای واکسیناسیون مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی آمده است، مرحله واکسیناسیون اول تا چهارم را با موفقیت پشت سر گذاشته شد، مرحله پنجم که مرحله واکسیناسیون است اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، فراهم شدن مکان واکسیناسیون و نیز متخصصین، پزشک و واکسن است.

وی افزود: خوشبختانه این مرکز اولین مرکز و درمانگاه خصوصی که در پردیس اعلام آمادگی کرد، که مکان را در اختیار بسیج قرار دهد، تا واکسن کووید ۱۹ در این محل تزریق شود، با توجه جمعیت ۲۵۰ هزار نفری پردیس هفته آینده دومین مرکز خصوصی واکسیناسیون افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: باید تعداد و برنامه ریزی مراکز واکسیناسیون به حدی باشد، که شاهد تجمع نباشیم، باید مراکز متعددی در پردیس و بومهن راه انداز ی شود.

وی از افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون پردیس از یک به ۴ مرکز خبر داد و گفت: مرکز واکسیناسیونی که امروز افتتاح می‌شود، با ظرفیت ۵۰۰ نفر فعالیت خواهد کرد، اما این ظرفیت به ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار