عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲ سامانه شهرداری پایتخت به نوعی ابزار سنجش رضایت، شناسایی و آگاهی از نیازها و خواسته‌های مردم این کلانشهر و ارزیابی خودمان است و از این رو باید مطالبات مردم در این سامانه‌ها رصد و اعلام شود.
کد خبر: ۹۸۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 24 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "سید جعفر تشکری هاشمی" روز سه شنبه در ششمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزود: سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای دریافت گزارش ها و تماس های مردمی از سطح شهر طراحی شده اند و باید از اطلاعات آنها برای مطلع شدن از رویکردهای عمومی بهره گرفت.

وی یادآورشد: به هر صورت در این دوره، کارها بیشتر مینیاتوری، رسیدگی بر کارهای زمین مانده، فوریتی و پروژه های ناتمام خواهد بود.

تشکری هاشمی تاکید کرد: بر همین اساس نگاه و خواسته های مردم بسیار مهم است و باید بدانیم بر چه موضوعاتی تاکید دارند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در زمینه سرعت بخشی به روند صدور استعلام ها و پروانه ساختمانی گفت: در زمینه شهرسازی در سطح مناطق، سرعت بخشی به روند صدور این پروانه ها منطقی و خوب است.

وی ادامه داد: اما اگر دلایل ایجاد این تاخیرها را ندانیم، مطلع نباشیم که مدیران در سطح مناطق با چه موانعی مواجه هستند، در عمل با فشار آوردن برای سرعت در زمان، شاید با تساهل و تسامح مواجه شویم.

تشکری هاشمی تاکید کرد: بهتر است دلایل تاخیر ارائه شود و می توان مصادیق آن را احصا کرد و اجازه داد مدیران در سطح مناطق با جدیت کار را دنبال کنند و پاسخگوی مردم باشند.

وی اضافه کرد: اینکه همه موضوعات را به مرکز و راس سازمان هدایت کنیم ثمره ای غیر از نارضایتی مردم نخواهد داشت.

تشکری هاشمی بر موضوع واکسیناسیون نیروهای شهرداری در مناطق است نیز تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار