عضو شورای شهر تهران تاکید بر لزوم ارتقای شاخص های مدیریت شهری اعلام کرد: مدیریت یکپارچه در تهران باید نرم افزاری دیده شود تا بسیاری از مشکلات حل شود.
کد خبر: ۹۸۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 14 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» از شهرداری منطقه ۱۸، "علیرضا نادعلی" در حاشیه بازدید از این منطقه جنوبی تهران و با حضور در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری این منطقه گفت: باید با برنامه ریزی های مناسب سعی کنیم تا همراه تمامی پروژه های سخت افزاری و عمرانی یک پیوست فرهنگی نیز تهیه شود، مهمترین عرصه در مدیریت شهری تهران، فرهنگ است و باید به این موضوع توجه شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه برای اداره شهر، باید فرهنگ را از غربت و مظلومیت درآوریم به مسائل و مشکلات فرهنگی-اجتماعی شهر تهران اشاره، و تاکید کرد: تهران یک کمپلکس و مجتمعی از اغتشاشات ظاهری و باطنی است.

نادعلی تاکید کرد: در ارتباط با وظایف کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران باید متذکر شد که این کمیسیون دارای کمیته‌هایی نظیر سلامت، فرهنگ، دین و  مشارکت های مردمی است و در کمیته مشارکتهای مردمی و شورایاری‌ها با اختصاص تمرکز ویژه و صرف انرژی زیاد، اقدامات بسیاری می‌توان انجام داد.

این عضو شورای اسلامی تهران خاطر نشان کرد: اعتقاد بر این است که مشکلات شهر تهران با کمک مردم و پشتیبانی های مدیریت شهری رفع می شود، بنابراین اداره ابرشهری مثل تهران نیاز دارد که با نظارت و هماهنگی و پشتیبانی‌های مالی مدیریت شهری همه وارد صحنه شوند تا بتوانیم مشکلات و مسائل شهر را رفع کنیم.

۱۴۵ میلیارد تومان در منطقه ۱۸ هزینه شد

شهردار منطقه ۱۸ تهران درباره عملکردهای شهرداری منطقه در دوره سه ساله مدیریتی اش گفت: ۱۴۵میلیارد تومان در ۲۰۰ پروژه خرد و کلان هزینه و این طرح ها پایان یافته است و ۲۹۷میلیارد تومان کار در حال اجرا است.

وی افزود: حدود۵۱۰ میلیارد تومان از سایر اعتبارات شهرداری برای برقراری مساوات در بهره برداری از امکانات شهری هزینه شده است.

سید محمد فیاض درباره فضای سبز منطقه گفت: ۱۲ پارک در منطقه ساخته شده که در ابتدای دوره مدیریتی ۹۲پارک تحویل گرفته شد و اکنون ۱۰۴پارک به منطقه تحویل دادیم .

عضو شورای تهران: مدیریت یکپارچه باید نرم افزاری دیده شود

به گفته وی، باکمک اعتباراتی که داشتیم ۱۶.۳۲ درصد منطقه آسفالت شده که هنوز جای کار وجود دارد، ما محله‌ای داشتیم به نام تقی آباد که به وسعت۵۰ هکتار که کارگاه غیرمجاز تفکیک زباله و پسماند بود که تخریب و جمع آوری شد.

فیاض درباره پروژه کلان شهید بروجردی گفت: این پروژه جزو ابرپروژه‌های منطقه ۱۸ است که در امتداد بزرگراه تهران ساوه قرار دارد و با افتتاح حجم عظیمی از ترافیک کاسته می‌شود.

ساخت بیمارستان ۲۶۶ تخت خوابی کودکان

شهردار منطقه ۱۸ تهران درباره احداث بیمارستان در این منطقه نیز گفت: بیمارستان ۲۶۶تخت خوابی کودکان حکیم که با کمک خیری در ۲ سال و نیم ساخته شد شهرداری تهران زمین را تامین کرد و به دانشگاه تهران داد و با کمک خیر دانشگاه ساخته و تجهیز شد، ولی به دلیل برخی اختلافات هنوز به بهره برداری نرسیده است، از مطالبات ما این است که خط ۱۱هم شروع شود در این دوره مدیریتی که حمل و نقل شهروندان این منطقه آسوده شود.

فیاض درباره پروژه باغ راه حضرت زهرا که واقع در منطقه ۱۸ و ۱۷ است افزود: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) با مساحت ۹ کیلومتر که فاز یک آن به بهره برداری رسیده و از بوستان ولایت بزرگ‌تر است و همه نقاط آن قابل دسترسی است و رضایت مردم را به دنبال دارد، افتتاح ۳ فروشگاه گلماند که مردم پسماند خشک خود را تحویل داده و مطابق با ارزش پسماند خود گل دریافت می کنند.

وی افزود: سرانه‌های فرهنگی به اتمام رسیده و فضاهای ورزشی جدید در این دوره مدیریتی به بهره برداری رسید که مجموعه ورزشی شهید دستگردی یک ورزشگاه طبقاتی بود که ساخته شد. منطقه ۱۸ سرای محله‌ای نداشت که در این دوره چند سرای محله به بهره برداری رسیدند و برخی نیز در دست تولید هستند.

در ادامه علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران از پروژه های تعریض خیابان شهیدان بهرامی، باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)، آرامگاه شهدای گمنام بوستان ۱۵ خرداد، بوستان دوچرخه و جاده سلامت، ورزشگاه شهید عبدالوند، بزرگراه شهید بروجردی، بوستان قائم (عج) بازدید به عمل آورد.

شایان ذکر است که در پایان بازدید های عضو شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های محله ای، نادعلی با حضور در منزل شهید هادی طارمی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ملاقات با خانواده این شهید والا مقام، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و شهدای اسلام از مجاهدت های این شهید والا مقام قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار