دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید به موضوع حجاب محدود شود و این ستاد به خبرنگاران برای پیگیری مطالبات مردمی ابلاغ ویژه می دهد‌.
کد خبر: ۹۸۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 12 August 2021

به گزارش تابناک رضوی، مهدی رضایی با بیان اینکه رویکرد ما انجام وظیفه ستادی مان است اظهار کرد: این ستاد در حوزه ی عملیاتی در دهه اول محرم دو اقدام اصلی انجام داده که اولین مورد آن تعریف شیوه نامه اجرایی دهه امر به معروف برای ادارات است.

رضای افزود: این ستاد همچنین با بکارگیری ظرفیت طلایه داران امر به معروف کار عملیاتی دیگری تحت عنوان عامران سلامت انجام داده که این عزیزان که با ظرفیتی حدود ۱۵ هزار نفر در هیات های مذهبی حضور خواهند داشت و در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی به شهروندان آگاهی لازم را می دهند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: هم اکنون حدود ۱۵ هزار ماسک برای توزیع بین افرادی که این موضوع را رعایت نکرده اند در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات این گروه به حضور در هیات های مذهبی خلاصه نمی شود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش پیدا کرده فعالیت ما در سطح جامعه نیز خواهد بود.
رضایی با تاکید بر این موضوع که رویکرد ستاد امر به معروف در قبال خبرنگاران یک‌رویکرد کاملا منطقی است یادآور شد: خبرنگاران پیشانی موضوعات امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شوند و ما از کلیه خبرنگاران دعوت می کنیم هرجا احساس کردند مردم مطالبه ای دارند ورود پیدا کرده و ستاد امر به معروف در صورت لزون با ابلاغ ویژه بعنوان نماینده ما می توانند موضوعات را پیگیری نمایند.
رضایی با بیان اینکه برخی امر به معروف را تنها به موضوع حجاب محدود می کنند عنوان کرد: حوزه فعالیت های ستاد امر به معروف بسیار گسترده است و بخش زیادی از موضوعات چالش هایی است که مردم با آنها روبرو هستند.
دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در پایان یادآور شد: همه ما باید همگام با دولت انقلابی در شناسایی مشکلات بکوشیم و بطور جدی مسولین مربوطه را پای کار بیاوریم ضمن اینکه ستاد امر به معروف می تواند در تمامی ادارات ورود پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار