مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران با اشاره به اتصال روستاهای شهرستان ری به آب شهری گفت: روستای بزرگ مرتضی گرد نیز با ۴۰ هزار نفر جمعیت تا چند روز آینده به شبکه آب تهران متصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 10 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران - شهرری در نشست خبری که ظهر امروز به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه آب و فاضلاب برگزار شد اظهار کرد: روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به این عنوان نامگذاری شده است؛ نشان دهنده جایگاه ارزشمند و مسؤولیت خطیر شما خبرنگاران است و این مراسم تنها گوشه‌ای از زحمات شما خبرنگاران را که همچون همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب به دنبال خدمت رسانی و پیگیر مطالبات و درخواست های مردم هستید جبران می‌کند.

وی به تلاش‌های شبانه روزی مجموعه آبفای منطقه ۶ تهران در زمینه خدمات رسانی به مشترکان و کارهای انجام شده در بخش توسعه و بازسازی خطوط و شبکه توزیع اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته خدمات بسیار ارزشمندی در سطح منطقه به ویژه روستاها انجام شده است.

مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران گفت: با وجود محدودیت‌های مالی شرکت و محدودیت شدید منابع آبی، با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه آب فاضلاب منطقه ۶ تهران چندین روستای بزرگ و کوچک زیر پوشش منطقه از جمله روستای قمصر، نظام آباد اسلامی، قلعه علیمون و امامزاده ابوالحسن(ع) به شبکه آب شهری متصل شدند.

حقیقی ادامه داد: روستای بزرگ مرتضی گرد با ۴۰ هزار نفر جمعیت نیز تا چند روز آینده به شبکه آب تهران متصل خواهد شد که آرزوی چندین ساله اهالی این روستا در بهره مندی از آب با کیفیت تهران و سد ماملو محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار