فرماندار قرچک:
فرماندار قرچک با اشاره به اینکه وضعیت ابتلای قرچکی‌ها به کرونا روند افزایشی داشته و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در قرچک تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۸۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 10 August 2021

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در قرچک تکمیل شده است

به گزارش «تابناک تهران»، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی قرچک اظهار داشت: تنها راه کاهش شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی است، اما دیده می‌شود برخی شهروندان حتی حاضر نیستند کوچک‌ترین مورد یعنی استفاده از ماسک را رعایت کنند و این موجب شده نه تنها خود در امان نباشند، بلکه افراد مسن خانواده را نیز به کام مرگ بکشانند.

خطیبی با بیان اینکه در برخی واحدهای صنفی نیز عدم رعایت پروتکل‌ها به وضوح دیده می‌شود گفت: این باعث شده تعدادی از این واحدها اخطار لازم را دریافت کنند و در جریان نظارت‌های صورت گرفته یک رستوران و یک نانوایی متخلف نیز پلمب شدند.

وی بیان داشت: باید در شهرستان گشت‌های نظارت بر اصناف و همچنین محدود شدن فعالیت روز بازارها با جدیت تداوم داشته باشد.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهید ستاری نیز تکمیل شده و در حال حاضر از فضاهای دیگر برای بستری بیماران استفاده می‌شود که شرایط تلخی را رقم زده است عنوان داشت: ۲۸ هزار نفر از جمعیت هدف این شهرستان واکسینه شدند و با تعامل موجود بین شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات روند انجام واکسیناسیون مطلوب است.

خطیبی گفت: تقاضا داریم افراد واجد شرایط در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir از نوبت دریافت واکسن مطلع شده و در زمان به ثبت رسیده در مراکز تجمیعی حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار