چهار سوقصدکننده به قاضی پیشوایی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 09 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در حاشیه بازسازی صحنه جرم گفت: در 27 بهمن 99 ضاربی در یکی از خیابانهای پیشوا با اسلحه کلاش به سمت قاضی دادگستری پیشوا تیر اندازی می کند.

حامد صادقی افزود: در این حمله خوشبختانه تیرها به قاضی نمی خورد ولی خودرو دچار آسیب می شود و پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که ضاربان قصد حمله به رئیس اداره دیگری را داشتند که به صورت اشتباهی به قاضی شلیک می کنند.
وی گفت: در ابتدا هیچ سرنخی در دست نبود که بعد از چندروز با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و ماموران پرتلاش نیروی انتظامی موفق شدیم یکی از ضاربان را دستگیر کنیم و خودروی سو قصدکنندگان که با پلاک دزدی نیز بود کشف شد.

صادقی افزود: دیگر افراد این باند نیز که در شهرستانای اطراف مخفی شده بودند شناسایی شدند و پس از تعقیب گریز در دام افتادند.
حامد صادقی افزود: بعد از دستگیری این یک نفر برای دستگیری سایر افراد و سه نفر دیگر اقدام شد و نفرات دیگر با هماهنگی مسئولان امنیتی دستگیر شدند و ابتدا به ساکن این افراد منکر این جرم می شدند ولی بعد از تحقیقات به عمل آمده و دلایلی پلیس در این خصوص داشت خوشبختانه این افراد به نحوه و چگونگی تیراندازی اقرار کردند.
صادقی افزود: این اقدام در صورت ساخت وساز غیرمجاز یک دامداری رخ داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار