«مسیب نعمت‌پور» با برگزاری جلسه رسمی شورای اسلامی شهر شریف‌آباد پاکدشت، به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر از سوی اعضای شورای اسلامی انتخاب و از تلاش‌های «شیرزاد یعقوبی» شهردار سابق تقدیر شد.
کد خبر: ۹۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 08 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فرماندار پاکدشت در این مراسم که روز شنبه در محل شورای اسلامی شریف آباد برگزار شد اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جهموری اسلامی، انتخاب تمامی مسئولان با رأی و نظر مردم صورت می‌گیرد و کسانی که به این واسطه، مسئولیتی را می‌پذیرند، باید قدردان اعتماد مردم باشند.

مهدی‌ یوسفی جمارانی گفت: تغییرات و نوسازی در هر دستگاه، حاکی از این است که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم، همواره استمرار داشته و نهال کوچکی که ابتدای انقلاب با خون هزاران شهید غرس و آبیاری شده، امروز به واسطه حضور مردم، به درختی تناور و به امید تمامی مستضعفان جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری آیین تحلیف رئیس جمهوری افزود: این تغییرات و جابجایی‌ها در نظام جمهوری اسلامی بدون هیچ گونه تنشی اتفاق می‌افتد که این تبادل قدرت و صندلی نوید فکر و طرحی نو در حوزه و اندیشه های مختلف را در بر دارد.

یوسفی جمارانی افزود: ممکن است دوره مسئولیت ها کوتاه باشد اما مهم این است که بتوانیم تصمیمات موثری اتخاذ کنیم تا گره از کار مردم باز شود و بهترین بهره‌ را برای خدمت رسانی در کاهش الان مردم برداریم.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار