بندپی:
استاندار تهران گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، در شرایط بسیار سخت به لحاظ منابع مالی و شرایط پیش بینی نشده سیل ۹۸ و کرونا، پایتخت مدیریت شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 05 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در مراسم تحلیف اعلام کرد: هیچ مشکل خاصی در جریان سیل پیش نیامد و در موضوع کرونا نیز نخستین آرامستانی که مساله غسل و اجرای احکام را داشتیم مربوط به تهران بود و به مطالبه خانواده فوت شدگان پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه با همکاری فرمانداران نیز شرایطی فراهم شد که هیچ نقصانی را در زمینه برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آن به وجود نیامد، افزود: در این دوره هم وزارت کشور و هم معاون امور شهرها و شوراهای وزیر، همکاری ارزشمندی با اعضای شورای شهر داشتند.

محسنی بندپی اظهارداشت: تهران کلانشهری است که سرریز همه حوزه ها و به خصوص آسیب های اجتماعی را در آن شاهد هستیم.

استاندار تهران اضافه کرد: در برآوردی که نیروی انتظامی اعلام کرد، ۷۵ درصد مجرمان در سایر شهرها بومی هستند و اما در تهران این موضوع خلاف آن است و این موضوع قدرت سرعت عمل را از ماموران ناجا می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در تهران مساله محیط زیست، آلودگی هوا و اتباع در این شهر جریان دارد و باید به طور جدی به مدیریت آنها اندیشید، مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی نیز فرصت دیگری است که در تهران وجود دارد.

محسنی بندپی تاکید کرد: مجلس تصویب کند که شهردار عضو هیات دولت باشد و نه آنکه هر زمان لازم بود دیگر دعوت نشود، شهردار باید باشد تا بتواند مطالبه گری جدی داشته باشد چه آنکه هر اتفاقی در تهران رخ دهد، تاثیر خود را در سایر نقاط کشور نیز بر جای می گذارد. و این اقدام می تواند بسیار موثر باشد تا از این ظرفیت نیز بتوان از آن برخوردار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار