رئیس شورای سیاستگذاری نمایندگان تهران گفت: مدیر جدید نباید فعالیت گذشتگان را زیر سوال ببرد و برای تثبیت خود دست به تخریب گذشتگان بزند و این اخلاق مناسبی نیست.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 05 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام سید رضا تقوی روز پنجشنبه در مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران افزود: پست و مسئولیت ها ارثی نیستند، امانتی است که در اختیار انسان قرار می گیرد تا به مردم خدمت کند و کسانی که آن به دست می آورند امانت دار هستند.

وی یادآور شد: تغییر در مناصب حاکمیتی، لازم و گاه از ضروریات است و باید انجام شود و قدرت در گردش باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیری که انتخاب می شود و برای او حکم صادر می شود، مدیر سابق باید هر آنچه که در اختیار داشته به مسئول جدید تحویل دهد و تجربیاتش را منتقل کند و هر جا که ابهامی بود، سوال کنند و حالصانه مطالب را در اختیار بگذارند.

وی اضافه کرد: شهر در جامعه اسلامی ثمره فرهنگ است و هر جامعه ای که از ادب، اخلاف و فرهنگ برخوردار باشد، به آن شهر می گوید و به آن محیطی گفته نمی شود که بناهای گوناگون و خیابان و پارک دارد، شهر به آنجا می گویند که صفا، صمیمیت، تفاهم و برادری و اتحاد باشد.

تقوی خاطرنشان کرد: زندگی میدان آزمایش است و انسان ها در این میدان، شخصیت، ظرفیت و صداقت خود را به نمایش می گذارند، در این فراز و نشیب ها جوهر انسان ها مشخص می شود، از سوی دیگر پست ها و مقام ها دوران موقت و محدود دارد و ابدی و همیشگی نیستند.

رئیس شورای سیاستگذاری نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در هر سازمان و تشکیلاتی که در سطح مدیریت، تغییر و تعویضی شکل می گیرد، به طبع شاید برخی افراد از تصمیمات سابق ناراضی باشند، برخی از این افراد به مدیران جدید نزدیک می شوند و خناث گونه بر طبل تخریب می کوبند که مدیر جدید باید مراقب این رفتارها باشد.

وی ادامه داد: مدیران پیش از این آنکه اطلاعات و مسائل مشکل داری پیش آمده را اعلام کند، به تحقیق و بررسی بپردازد، بنا به مسئولیت ایمانی و اسلامی کناره گیری و بازنشتگی وجود ندارد و هر جایی که مسئولیتی پیش آمد باید به آن عمل کرد.

تقوی با بیان اینکه باید قوی بود و ابتکار و نوآوری داشت، اعلام کرد: مدیریت ها فرصت هستند و باب چنین فرصت هایی همیشه باز نیست و برای همین، اگر فرصتی پیش آمد باید کار را انجام داد و از مشکلات هم نباید فرار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار