نمایشگاه هنرهای تجسمی رشته نقاشی «رنگ تابستان» امروز /دوازدهم مرداد/ توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نگارخانه رسول مهر پایتخت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 03 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، در افتتاح این نمایشگاه، از آثاری با سبک و تکنیک آزاد، سعیده آرین، مینا بحرینی، حمید جعفری شکیب، کامبیز حضرت پور، بامداد رضوانیان، ابوالحسن ریاضی، مراد فتاحی، بهداد نجفی اسدالهی، حسن نوروزنیا و بهنام ولدوند رونمایی شده است.

نمایشگاه‌گردان (کیوریتور) این رویداد هنری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رویداد هنری چهارمین نمایشگاهی است که از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار کرده ایم و قصد داریم این مسیر را با برگزاری یک نمایشگاه گروهی با حضور هنرمندان صاحب نام در هر ماه ادامه دهیم.

بهداد نجفی، وجه تسمیه این نمایشگاه را همزمانی با فصل رنگارنگ تابستان و اهمیت ویژه عنصر رنگ در هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی عنوان کرد و افزود: برپایی و افتتاح هم زمان نمایشگاه رنگ تابستان به صورت حضوری و مجازی از ویژگی های قابل توجه این رویداد است.

وی هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ها را پیوستگی در فعالیت های هنری در سطح جامعه و ایجاد نشدن وقفه در این گونه حرکت ها دانست.

مریم وحیدنیا مدیر ارتباطات نمایشگاه نیز به حمایت های اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری این رشته نمایشگاه ها در پیوند هرچه بیشتر هنرمند و هنردوست موثر است و باعث پویایی هرچه بیشتر جامعه هنری می شود.

نمایشگاه «رنگ تابستان» در نگارخانه رسول مهر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ۱۲ تا ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای هنرمندان و عموم هنردوستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار