استاندار تهران:
استاندار تهران از افزایش کلینیک های سرپایی برای دریافت خدمات درمانی در پایتخت خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشاغل مختلف تهران به کمتر از ۴۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۸۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 02 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه هم اکنون میزان بستری‌ها بر اثر کرونا نسبت به ترخیصی ها در تهران بیشتر است اظهار داشت: وضعیت امیدوار کننده‌ای را برای هفته‌های آینده شاهد نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه از ۲۸ تیر ماه تا سوم مرداد ماه نسبت به ۴ تا ۱۰ مرداد ماه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل و نقل، رستوران‌ها، بانک‌ها، نانوایی‌ها و پاساژها روند کاهشی شاهد بوده ایم کمتر از ۴۵ درصد است گفت: مصوب شده که با حضور دستگاه‌های قضائی و نظارتی تذکر جدی به این صنوف مبنی بر رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی داده خواهد شد.

استاندار تهران بیان داشت: مصوبه دوم نیز این بود که کلینیک‌های سرپایی برای دریافت خدمات درمانی در تهران افزایش یابد تا بیمارانی که مراجعه می‌کنند نسبت به دریافت مراقبت‌های سرپایی و درمان‌های مورد نیاز نگرانی وجود نداشته باشد.

محسنی بندپی عنوان داشت: تشدید نظارت‌ها و تذکرات به صورت جدی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار