ملی‌پوشان استان قم با درخشش در ترکیب تیم ملی کشورمان به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های 2021 بین‌المللی تایلند دست یافتند.
کد خبر: ۹۸۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 31 July 2021

به گزارش تابناک قم، دو ملی‌پوش استان قم به نام‌های علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های بین‌المللی فوتسال تایلند همراهی کردند، بازی‌هایی که در راه کسب آمادگی برای حضور موفق این تیم در بازی‌های جام جهانی 2021 فوتسال برگزار شد.

حسن‌زاده که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و قرارداد خود را بار دیگر با این تیم برای حضور در بازی‌های فصل 1400 لیگ تمدید کرده یکی از بهترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها بود، بازیکنی که بازوبند کاپیتان تیم ملی کشورمان را هم بر بازو دارد.

نعمتیان نیز که از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم خود را مطرح کرد و بعد از بازی برای تیم شهید منصوری قرچک در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران عضو تیم سن‌ایچ ساوه بود، یکی از مهره‌های مورد اعتماد سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان برای بازی‌های جام جهانی به شمار می‌رود.

رقابت‌های بین‌المللی فوتسال تایلند در آستانه بازی‌های جام جهانی با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار شد و تیم ملی کشورمان با تیم‌های تاجیکستان، مصر و لیتوانی میزبان جام جهانی هم‌گروه بود و با یک تساوی مقابل مصر و دو پیروزی مطمئن برابر دو رقیب دیگر به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی به یک رقیب سرسخت آسیایی به نام ازبکستان برخورد کرد و در پایان با پیروزی پرگل 7 بر 5 مقابل حریف راهی دیدار نهایی شد و در بازی‌ پایانی نیز توانست تیم میزبان یعنی تایلند را با نتیجه پنج بر یک را شکست داده و با اقتدار عنوان قهرمانی این جام را به خود اختصاص دهد و با روحیه‌ای بسیار بالا مهیای جام جهانی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار