فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تاکنون ۷۱ هزار نفر در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار دوز آن واکسن برکت است.
کد خبر: ۹۸۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 24 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی با اشاره به انجام واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد تزریق واکسن در مرکز شهرستان ری و بخش‌های تابعه، تزریق واکسن کرونا به طور روزانه و بدون هیچ ازدحامی برای جامعه هدف انجام می‌شود.
معاون استاندار تهران افزود: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون حدود ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار دوز آن واکسن برکت بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: مراکز درمانی، ندامتگاه‌ها، آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر مراکز جامعه هدف در سطح شهرستان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
توکلی کجانی با اشاره به پیک پنجم کرونا و شیوع کرونا دلتا، خاطرنشان کرد: طبق تست‌های انجام گرفته سریع و پی. سی. آر در مراکز درمانی شهرستان ری، طی روزهای اخیر میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح شهرستان رو به افزایش بوده است.
این مسئول اضافه کرد:
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان سرایت کرونا دلتا چند برابر بیشتر است، از شهروندان ری تقاضا می‌شود، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را همچنان بطور جدی مدنظر قرار دهند تا زودتر از پیک جدید عبور کنیم.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

تا کنون ۷ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۶۱۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۷۲ هزار و ۱۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۲۸ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار