معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری از افزایش بی سابقه بیماران سرپایی کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 24 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، رضا محمدی با اشاره به وضعیت مراجعان بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان گفت: دراین مدت شیوع کرونا بر روی گروه‌های سنی تاثیر داشته، یعنی گروه سنی کم‌تر را هم درگیر کرده، ابتلای فرد ۱۶ ساله و کوچک‌تر از آن را هم داشتیم، اما علائم بالینی این افراد کم‌تر از افراد با سن بیشتر بوده است.


وی افزود: ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است، ما یک لاین را برای تزریق رمدسیور سرپایی ایجاد کردیم که اوایل با روزی ۲۵ الی ۵۰ نفر مراجعه داشتیم، اما روز‌های اخیر صبح تا ظهر ۲۵۰ نفر سرپایی فقط برای رمدسیور داشتیم.


محمدی با اشاره به اینکه مراجعه‌های سرپایی در کلینیک هم حدود ۴۰۰ نفر است، اظهارداشت: میانگین حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر هم گردش روزانه بستری داریم و الان ۴۰ نفر در آی‌سی‌یو هستند.


وی با بیان اینکه به دلیل کمبود دارویی که در مراکز درمانی دیگروجود دارد ممکن است بیمارستان‌های دیگر بیماران کرونایی را نپذیرند و برای همین با آدرس‌های مختلف از تهران به ما مراجعه می‌کنند.


معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری افزود: آدرس مراجعه‌کنندگان ما که جنوب تهران بود، به نقاط دیگر مثل نیاوران، تجریش، سعادت آباد و صادقیه تغییر کرده، در صورتی که قبلا آدرس بیماران برای همین مناطق بوده، افراد هم در مراکز دیگر یا معطل می‌شوند و یا خدمت دریافت نمی‌کنند و به بیمارستان ما سرازیر می‌شوند.


وی گفت: رعایت نکردن پروتکل در هر شرایط باعث ابتلا می‌شود و این موضوع در فروشگاه‌های بزرگ، صف ارزاق و هرگونه تجمع اتفاق می‌افتد.


محمدی گفت: چیزی که الان در بیمارستان در دست داریم، محصول عدم رعایت‌ها در دو هفته‌ی قبل است و اگر روند واکسیناسیون تندتر انجام شود، امکان دارد ابتلا داشته باشیم، اما بر روی کاهش مرگ و میر اثر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار