رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از جلوگیری حادثه جبران ناپذیر در غرب تهران خبر داد و گفت: با دستگیری به موقع سارق پیچ‌های ریل راه‌آهن "آذربایجان" از عبور قطار از ریل ناایمن پیشگیری شد.
کد خبر: ۹۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 17 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی مناطق تهران، گشت انتظامی کلانتری ۱۷۹ "خلیج فارس"، ساعت ۲۳ دیشب (جمعه) در محدوده بزرگراه "فتح" به مردی که گونی سفید رنگی در دست داشت، مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: واحد گشت کلانتری مذکور پس از متوقف کردن نامبرده و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد ۵۰ قطعه پیچ مربوط به ریل راه آهن " آذربایجان" را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه‌آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن را جلوگیری کردند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل " آذربایجان" کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن "‌آذربایجان" را به حالت اولیه برگردانند تا قطارها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار