بخشدار لواسانات گفت: ارتقاء کلانتری لواسانات به فرماندهی انتظامی در راستای مطالبات مردم و برای برقراری نظم و امنیت بیشتر در منطقه، محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 10 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» ، رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات در این خصوص اظهار کرد: با توجه به مطالبات به حق مردم در بحث برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح لواسانات و با عنایت به اینکه امنیت مهمترین مؤلفه‌ای است که جامعه نیازمند به آن می‌باشد، برای تحقق این امر پیگیری این کار از ماه ها پیش شروع شد که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این زمینه موافقت‌های ضمنی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه قضایی لواسانات به دادگستری و دادسرا ارتقاء پیدا کرد، گفت: تلاش می‌کنیم، فرماندهی انتظامی هم در لواسانات تحقق پیدا کند و با توجه به اهمیتی که بخش لواسانات در سطح استان تهران دارد، پیگیری‌ها انجام گرفته و توافقات نسبی نیروی انتظامی کسب شده است.

بخشدار لواسانات افزود: یک سری مقدمات منطقه‌ای نیز باید انجام شود و بعد از محیا شدن این مقدمات دوستان ناجا قول دادند که هم در بحث پرسنلی و هم در بحث لجستیک همچنین در برای مجوز ارتقاء فرماندهی انتظامی لواسانات هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

طاهرخانی تصریح کرد: در این زمینه جا دارد از امام جمعه، دادستان و تمام کسانی که در مجموعه بخش، شورای شهر و شهرداری و همه عزیزانی که در بحث ارتقاء مجموعه ادارات و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بخش لواسانات کمک می‌کنند به عنوان خدمتگزار مردم تشکر کنم.

وی در ادامه بیان کرد: در بحث ترافیکی که در لواسانات به ویژه در پایان هفته در سطح شهر مردم شاهد هستند و سبب نارضایتی شده است، یکی از مطالبات جدی مردم فهیم ما در لواسانات است.

بخشدار لواسانات خاطرنشان کرد: در بحث ترافیکی هم شاهد اقدامات خوبی در روزهای آتی خواهیم بود و تلاش می‌کنیم خدماتی که در شأن مردم فهیم منطقه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به عنوان سربازان این نظام در منطقه، تقدیم مردم عزیز لواسانات کنیم.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار