استاندار تهران گفت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در تهران مصرف می شود.
کد خبر: ۹۷۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ 06 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در استان تهران مصرف می‌شودّ که هزار مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان‌ها است، که نباید برق آنها قطع شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از برق بیمارستان، مراکز ضروری و منازل شهروندان پیگیری می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: فردا جلسه‌ای در این خصوص با حضور متولیان امر برگزار می‌شود و علاوه بر بررسی چالش‌های موجود راهکارهایی برای عبور از این بحران ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ١٤٠٠ را نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ٨ درصد بیشتر دانست و گفت: این افزایش نشان دهنده نقش ویژه فرهنگ عمومی استان است، مردم استان تهران همواره در زمینه‌های مختلف همراه مسئولان هستند و تلاش ما نیز باید معطوف حل مشکلات آنها باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و موضوعات روز کشور پرداخته شود و راهکارهای عملیاتی و اجرایی جهت مشکلات ارائه شود.

وی اضافه کرد: هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان تهران غیر قانونی است و در صورت مشاهده با آن به شدت برخورد می‌کنیم.

محسنی بندپی گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است، تمام دستگاه‌های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار