استاندار تهران با اشاره به حفظ سلامت رای دهنگان در پای صندوق های رای اعلام کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ بر اساس آمار وزارت کشور ۷۷.۷ درصد فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان تهران رعایت شده است.
کد خبر: ۹۷۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 27 June 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در نشست با فرمانداران و شهرداران استان تهران اظهار داشت: یکی از وظایف و تکالیف مهم استانداری و مراکز تابعه برگزاری انتخابات بود که در ۲۸خرداد با اتخاذ تدابیر لازم این مهم انجام گرفت.

وی اظهار داشت: در بخش های سلامت و امنیت انتخابات در استان تهران به خوبی عمل کردیم و به عنوان عوامل اجرایی فرمایش رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای شهروندان نصب العین ما بود.

استاندار تهران ادامه داد: شهرداران استان در کمترین زمان ممکن بعد از برگزاری انتخابات شهر را از وضعیت تبلیغات انتخاباتی به حالت عادی تغییر دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه دستگاه های احراز هویت خیلی دیر به دست فرمانداران رسید و کار پیکربندی این دستگاه ها تا آغازین ساعات صبح روز انتخابات به طول انجامید اما شاهد انتخاباتی باشکوه در استان تهران بودیم.

استاندار تهران بر ارتقای سرانه فضای سبز و تغییر مبلمان شهری تاکید کرد و گفت: شهرداران کمک کنند تا فعالیت عمرانی شهرها به تعویق و اعضای منتخب شوراهای شهر شهرداران را یاریگر باشند و فرمانداران هر چه سریع تر در فضایی آرام و مبتنی بر اجرای قانون نسبت به ثعیین تکلیف منتخبین شوراها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: همه مدیران دولت تا آخرین روز خدمت و تاپایان دولت باید به وظیفه خود که خدمتگذاری به مردم است متعهد باشند.

قرارگاه طرح های نیمه تمام عمرانی در استان تهران شکل گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز در این جلسه از تشکیل قرارگاه طرح های نیمه تمام عمرانی در استان تهران خبر داد و گفت: شهرداران و فرمانداران باید در روزهای پایانی دولت سنگ تمام بگذارند و نسبت به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی تلاش کنند.

عبدالرضا چراغعلی همچنین بر توسعه فضاهای سبز در استان تهران تاکید کرد و گفت: در سال گذشته توفیقات خوبی در این بخش حاصل شد که در شهرهای استان تهران به غیر از تهران ۴۸ میلیون متر مربع فضای سبز ایجاد شد و در شهر تهران نیز ۶۰ میلیون متر مربع فضای سبز ایجاد شد که سرانه فضای سبز در استان تهران از ۱۲ به ۱۳ متر مربع افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار